sommerbaby! Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 hei jenter! kan noen forklare meg hvodan det kjennes ut å ha festesmerter? jeg er litt støl, kjennes nesten ut som om mensen er på vei. men skal ikke komme før om 9 dager. har en sønn fra før, men hadde ikke verken festesmerter eller blødninger med han 1.pp så hadde vært litt gøy om det haade klaffet- er det håp tror dere? må jeg vente 9 dager med å teste? har lyst til å teste nå, men er vel kanskje litt tidlig enda...
Gjest Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 jeg har også svak smerte nederst i magen (over skambenet?!) og har hatt det i et par dager. Jeg har hatt eggløsning, kanskje det er derfor jeg har litt vondt. Den er konstant. Det er jo lov til å håpe... Men er jo lov til å håpe da=) Litt for tidlig å teste for din sin del da..
sommerbaby! Skrevet 19. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. april 2009 Oi, kanskje vi begge er gravide! jeg må innrømme jeg tok en test nå jeg..., hehe. gikk 5 min, så kom det bare kontrollstreken. men etter 8 minutter hadde jeg 2 streker. brukter en sånn hypersensitivtest.. er det mulig teste positivt så tidlig? med 1.mann var jeg 7 uker på vei før den ble positiv. brukte en formue på tester
Gjest Skrevet 19. april 2009 #5 Skrevet 19. april 2009 Tenk om vi hadde vært det.. Det hadde vært så kjekt det! Du klarte ikke holde deg nei.. Hva heter testen du brukte? Er testen gyldig etter 8 minutt? Vet ikke om det er mulig å teste positivt så tidlig.. Du kan jo alltids prøve igjen om et par dager? hiihiii kjenner jeg har lyst å teste selv, men jeg har ikke IKM før 1 mai:)
sommerbaby! Skrevet 19. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 19. april 2009 jeg brukte billigtester, strips. tok en til, og den var negativ. skal teste igjen i morgen tidlig skjønner ikke noe jeg nå.. man kan jo teste 7-10 dager etter befruktning. for min del har det gått 8-9. noen andre som vet?
sommerbaby! Skrevet 19. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 19. april 2009 dytter.... noen som vet+ en test slår vel ikke ut positiv om jeg ikke er gravid? frustrert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå