Gå til innhold

festesmerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jenter!

kan noen forklare meg hvodan det kjennes ut å ha festesmerter?

jeg er litt støl, kjennes nesten ut som om mensen er på vei. men skal ikke komme før om 9 dager.

har en sønn fra før, men hadde ikke verken festesmerter eller blødninger med han

1.pp så hadde vært litt gøy om det haade klaffet-

er det håp tror dere?

må jeg vente 9 dager med å teste? har lyst til å teste nå, men er vel kanskje litt tidlig enda... :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har også svak smerte nederst i magen (over skambenet?!:P) og har hatt det i et par dager. Jeg har hatt eggløsning, kanskje det er derfor jeg har litt vondt. Den er konstant. Det er jo lov til å håpe... Men er jo lov til å håpe da=) Litt for tidlig å teste for din sin del da..:)

Skrevet

Oi, kanskje vi begge er gravide!

jeg må innrømme jeg tok en test nå jeg..., hehe.

gikk 5 min, så kom det bare kontrollstreken. men etter 8 minutter hadde jeg 2 streker. brukter en sånn hypersensitivtest..

er det mulig teste positivt så tidlig?

med 1.mann var jeg 7 uker på vei før den ble positiv. brukte en formue på tester :P

Skrevet

Tenk om vi hadde vært det.. Det hadde vært så kjekt det!

Du klarte ikke holde deg nei..;) Hva heter testen du brukte? Er testen gyldig etter 8 minutt?

Vet ikke om det er mulig å teste positivt så tidlig.. Du kan jo alltids prøve igjen om et par dager?:) hiihiii kjenner jeg har lyst å teste selv, men jeg har ikke IKM før 1 mai:)

Skrevet

jeg brukte billigtester, strips.

tok en til, og den var negativ. skal teste igjen i morgen tidlig :P

skjønner ikke noe jeg nå.. man kan jo teste 7-10 dager etter befruktning. for min del har det gått 8-9.

noen andre som vet?

Skrevet

dytter....

noen som vet+ en test slår vel ikke ut positiv om jeg ikke er gravid?

frustrert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...