Gå til innhold

monica :) kan du titte her litt ?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan du se hva per erik føler om meg? er han bare ute etter sex?

han er f. mars 1981

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I utgangs punktet er han ute etter sex trur jeg.. Men at følsene kan komme etter hvert er nok absolutt sikkert.. Det jeg derimot trur er viktig er at du stoler på din egen magefølse og ikke lar deg lure av tanken på forelskelsen...

Håper du finner ut av det.. Men nyt det, plutselig er det aller siste gang du skal få føle spenningen av starten på et nytt forhold..=)

Føler du noe mer på meg? Fortsatt ikke noe tegn til mensen=)

280384

Skrevet

okey, var det jeg tenkte selv også...han er veldig tilbaketrukket når jeg prøver å prate om noe annet :) men han er jo ute etter forhold selv også så vidt jeg skjønte...ja, kanskje han er mister right :)

er usikker på om du er gravid jeg altså..trur bare mensen kommer litt sent..når skulle du hatt den? kan prøve pendelen min... lenge siden jeg har brukt den men... hmm...får et svakt ja på det.. kan hende du er det altså ..

Skrevet

jeg er ikke sikker på når ikm er.. Og med meg kan mensen gjeerne være sent ute, opp til en uke+... Så tar iingen forhånds glede rop her nei.. Men jeg har vært mye uvell av og på svimmel/kvalm av og til.. spess om jeg ikke spiser.. Det er dette som har fått meg til og tenke litt mer "tenk om"... Så jeg håper så lenge jeg da=)

klem klem

Skrevet

Okey, da skjønner jeg :) er lov og håpe, lykke til :)

Kan du se litt mer om fremtiden min?

Om når jeg får tatt førerkort osv?

Klem

Skrevet

Kan jeg vel, men husk jeg er veldig ny i det hele.. Og jeg går jo bare etter vibber og tanker som faller meg inn..

Jeg trur at du er en litt stille person som omgir jeg med kun de du føler at du kan stole på, men du har blitt såret tidligere, så det er de færreste du faktisk stoler på. Likevell er det ikke det inntrykket andre har av deg, de ser på deg som en person som er trygg på seg selv, utadvent og med mye livsmot.. Innerst inne er det ikke alltid slik du føler deg.

Jeg trur at når du treffer mr right vet du det (Derfor stiller jeg meg litt spørrende til Per Erik).. Du og han vil danne et par og leve godt sammen. Jeg føler på et pungt i livet kommer dere til og møte særlig motgang, kanskje en av dere er utro/opplever betatthet av en annen, som får deg/han til og stille spm ved forholdet, men det holder.. Det som ikke knekker en gjør en sterkere..

2barn eller 4barn.. Enten 2barn av hvert kjønn, eller 4-2av hvert kjønn.. Litt usikker..

Førerkortet får du, men trur nok du enten må hoppe på å gjøre det nuh, ellers skjer det når du er rundt 30..

karriere: Jeg trur du er ganske målbevisst.. Når du først finner ut hva du faktisk vil (er du litt usikker her?) går du for det og klarer det.. Du er sta! Trur du får en jobb du føler deg komfortabel med, men livet ditt ligger hos familien og barna dine.. Grunnen til at du jobber er for og gi barna dine det de ønsker her i livet, ellers kunne du godt vært hjemme mor????

Trur du får et fint liv, men trur du må tenke på deg selv.. Komme deg ut og få frisk luft.. Ikke noen spess sykdommer jeg kan tenke meg, bortsett fra bekkenløsning i sv.skap.. Trener du? trur du kunne hatt utbytte av det, mer energi og at du føler deg mer vel med deg selv=)

Hvordan ligger jeg ann?

Skrevet

Du beskriver jo alt helt perfekt egentlig... jeg har selv satt spm ved Per Erik... Jeg trur jeg nesten elsker John jeg.... jeg savner han...Håper han svarer meg på sms snart...Trur per erik bare er en simpel flørt egentlig... jeg er forelska i en annen en jeg...åj, følelsene bare velter over meg her...akkurat som om det har gått opp et lys for meg...

jeg sa jo til John at det var dumt at det ble oss to fordi jeg var usikker på det fordi han har barn osv..men begge to er betatt av hverandre og vi begge følte at vi allerede var sammen selvom vi ikke var det osv... hjelp...hva trur du om dette da? :o

Jeg trener 2-3 ganger i uken, men skulle nok vært mer ute å gått tur ja :) spesielt i skog og mark...

klem

Skrevet

Jeg trur du vet best jeg... Du må bare kjenne på magefølsen...

Jeg føler bare masse følser som du må rydde opp i...

løkke te=)

Skrevet

Æsj også...m-m...jeg må kanskje det.. per erik ble i allefall sur når jeg fortalte om det...det var kanskje dumt, men er også dumt for han å gå å tru da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...