Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Mensen kom i går morges... Så da "slipper" vi i hvert fall et barn som er født sent på året..selv om det egentlig er det samme for meg når barnet mitt har bursdag..bare jeg får barn snart.. Om 8 dager skal jeg til gynekolog for å starte med utredning! Håper det blir en god opplevelse, og at han kan hjelpe oss slik at vi snart får det etterlengtede spiren! Kjenner meg litt motløs i dag..fordi dette tar så tid.. Da prøvingen startet håpet jeg at det skulle klaffe i løpet av 6 måneders tid.. Men det gjorde det jaggu ikke.. Nå er jeg litt "lei" av prøvingen..
Lillevenn33 Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Ikke hos meg heller... Er litt greit å ikke ha et barn født så sent på året. Men samtidig ville jeg så gjerne ha barn i 2009 fordi min sønn er født i 2007, da blir det bare 2 klassetrinn mellom dem. Men nei, det blir 3 år mellom dem. Sånn er det bare. Er litt lei meg for det, men samtidig kan jeg nå slappe av og vet at jeg har et helt år på å lage meg et 2010 barn Lykke til med utredningen! Jeg kjenner mange som har blitt spontant gravide etter et år med prøving, så det er håp for deg ennå
elodie Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 Så synd, Egget!! Trodde det virkelig hadde klaffet for deg denne gangen... Det gikk i dass for min del også. Man blir litt motløs. Jeg skal til kontroll hos gyn jeg nå. Lykke til med utredning!!!! Lykke til, til deg også Ula. Får håpe det blir 2010 barn på alle sammen
Mammamø! Skrevet 19. april 2009 #4 Skrevet 19. april 2009 Hei! Jeg har fulgt med deg litt, og føler med deg at det tar sånn tid. Jeg har en sønn på 3 år, og er nå gravid ( bare 7 uker på vei) med nr. 2. Men den spira lot vente på seg, vi prøvde i 8 mnd og 10 pp'er før den satt. Jeg anbefaler deg å sende mannen din til sæd-test før du går i gang først som sist. Jeg sendte mannen min til Ken Purvis da vi hadde prøvd 6 mnd, og jammen var det ikke der det lå. Han hadde to infeksjoner, som han fikk medisin for. Han fikk Pergo, og i tillegg fikk jeg det også ( siden jeg hadde uregelmessige sykluser), og da satt spira. Mener å huske at jeg har lest at du har regelmessige sykluser og påvist EL, og at du går til akupunktur og alt mulig, så jeg tipper problemet ligger hos mannen din. Og det er "gode" nyheter, for det er veldig ofte det kan kureres raskt! Masse lykke til Hilsen "Fra en til to?" ( tidligere nick)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 19. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. april 2009 Hei jenter! Takk for støtten på en vanskelig dag Fra en til to?/Mammamø! Så hyggelig å se deg her! Ja, skulle gjerne sendt han avgårde for å teste seg med en gang..men, han er ikke akkurat lett å ha med å gjøre.. Derfor venter jeg til jeg har vært hos gyn, så tar vi det derfra. Lykke til med graviditeten!!
februar baby! Skrevet 19. april 2009 #6 Skrevet 19. april 2009 hei.Jeg har også fulgt med litt på deg.Har du gått på pillen før du begynte å prøve? Vi er i 9pp og jeg har vært i berg og dalbane i månedsvis, og mannen min lurte på om han kan få kona si tilbake... Gikk til homopat og hun spurte masse spørsmål om tr, og alt mulig, og det viser seg at den tr jeg har hatt siden jeg sluttet på pillen i sommer, har vært svake og ikke slik de skal være. Altså, systemet var ikke igang skikkelig før etter jul. Og leger sier at pillen er helt ufarlig! huff.Så jeg kan altså begyne å regne fra januar i år..Sprøtt. Har også fått en del homopat medisiner til å kickstarte systemet, samt råd om at vi begge må være sunne. Så mannen min tar også masse vitaminer og sink. Men, det gjenstår for han å ta sædprøve...gruer oss..Har fått anbefalt Riskhospitalet/Ken Purvis, så nå får vi se.Men det er også mye homopaten kan hjelpe menn med og. Er også super lei av å vente...og alle som sier at vi skal slappe av og ikke tenke på det. Helt umulig. Det hjalp i hvertfall å prate med den super hyggelige homopaten. Lykke til med videre undersøkelser:)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 19. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 19. april 2009 Hei "håper vi lykkes!" Jeg gikk på pilla i 10 år før jeg sluttet i fjor mars/april. Har hatt vanlig mens hele tiden etter det føler jeg. Ikke akkurat svak.. Min samboer vil ha barn..men, er liksom ikke med på det jeg driver med..hostesaft og akupunktur.. Så det er vanskelig å få han til å tenke litt alternativt.. Men, sink har jeg fått han til å ta For det er bra for andre ting også. Han trener en del nemlig. Jeg håper på en klaff innen sommeren.. Spent på hva gyn sier! Lykke til med dere også!!
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 19. april 2009 #8 Skrevet 19. april 2009 Ånei, det var leit å høre Egget... Jeg hadde også troa på at det ville klaffe denne pp! Men du får ha lykke til med utredningen da. Anbefaler deg å gå til Balderklinikken. Hun som jobber der er kjempe flink! (siden vi går til samme akupunktør) hihihihi... klem
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 19. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 19. april 2009 Jeg har fått anbefalt gyn på Pilestredet Park. Fredrik Hancke tror jeg han heter. Fastlegen min som anbefalte han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå