ditte&malusken&lillebror Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Jenten min har fått innfeksjon på øyet igjen. Har øyedråper igjen fra forrige gang så jeg bruker de, men er så usikker på hvor mye og hvor ofte jeg skal gi de. Har funnet resepten og prøvd å tyde den; kom da frem til at det ser ut som om det skal gies 1 dråpe 4 ganger om dagen første dagen også 2 ganger om dagen. Kan dette stemme? Og hvor lenge man bruke dråpene? Til symptomene er vekke? Eller lenger? Håper noen kan hjelpe?
ditte&malusken&lillebror Skrevet 19. april 2009 Forfatter #2 Skrevet 19. april 2009 mangler et ang. i overskriften men håper det er forståelig likevel:)
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 Mitt første spørsmål er kor lenge sida er du opna dei dråpane?? Dei er ikkje holdbare så lenge etter at du har opna dei og dermed virkar dei ikkje heller........ Men du skal i hvertfall bruke det nokon dagar etter symptomfrihet, det veit eg;) Kloramfenikol skal brukast inna fire uker etter opning, etter det så er virkninga minimal...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå