Gå til innhold

Hva er det som er så bra med Bugaboo Bee?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes heller ikke denne vogen er noe pen å se på!!

Jeg skjønner heller ikke hva som gjør denne vognen så populær!!

Man kan jo kjøpe seg flere andre triller før man kommer opp i prisen på denne bee en....

jeg fatter det ikke....

OK hadde samme oppfatning som dere, liker ikke Bugaboo Camelion, har hatt den men tenkte OK la meg prøve. Og jeg skal si jeg ble positivt overrasket. Gode fjæringer, ekstrem liten sammenlagt, enkel å slå opp og legge sammen, vendbart sete, grei handlekurv god sovestilling, god sittestilling, justerbart setelengde for barnet og den snåle kalesjen er kjempelun.

Tilogmed min mann som virkelig hater Bugaboo måtte innrømme at denne trillen var bare fantastisk.

Annonse

Hmm jeg har hatt den og kvittet meg med den kjapt på finn. Ja den har mye bra, den er super å trille, god kurv under, sittestilling kan snus, høyderegulerbart håndtak og blir liten (men tykk) sammenlagt. Der stanser plussene.

Setet hvor barnet sitter er hard, det er trangt og sælene er vanskelig å få rundt barnet og starter liksom midt bak i ryggen. Barnet blir helt klistret inntil polstingen (ergo ikke egnet til syden bruk for det blir for klamt). Kalesjen er sikkert lun, men HELT TRAGISK: Har du den oppe ser hverken barnet ut eller du inn. Og er barnet langt kræsjer man rett i kalesjen før man runder 2 år selv om ryggen er forholdsvis lang. Med sittedel vendt mot deg er det en nitidig operasjon å slå vogna sammen og ut. Og prisen er jo en historie for seg, men ok, er det bra nok så syns jeg det er greit. Til mitt bruk er det stort sett reisetrille jeg trenger den til, og da jkan den virkelig ikke sammenlignes med maclaren eller pegperego. Sorry Bee...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...