Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :) Er ei jente på 28 år, ingen barn. Sluttet på minipillen for 1-2 mnd siden, hatt min første mens på lenge, og er vel idag på min 11 dag i syklusen. Og idag hadde jeg sex uten prevansjon for første gang ;) ;)

Blir veldig glad for litt tips fra dere mer erfarne her inne, kjenner jeg er ganske amatør på dette her. kan "ingenting" om dette emnet.. noen gode nettsider med syklusinfo, fruktbarhetsinfo osv? vet ikke enda hvor lang min syklus er, det må jeg vente til neste mens, pluss den stabiliserer seg vel kanskje ikke helt med engang.

ønsker å følge med på utviklingen min jeg,. føre dagbok av noe slag. er det muligheter for det her inne? fruktbarhetsdagbok, men mensen, eggløsning, sex.. hehe ;) tar gladelig imot tips og linker. Trenger å lære litt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen skal du være!! :-)

Nye her selv jeg, bare vært her 2 uker. Men har jo litt erfaring med å bli og være gravid siden det er tredjemann vi er i gang med å lage nå :-) Eller, har egentlig ikke så veldig lang erfaring med å lage barn, siden de to første kom til på første forsøk :-) Men føles som jeg er ekstra opptatt av at det skal klaffe denne gangen (mulig det er den biologiske klokka tikk-takk-tikk-takk he he) Og så var det ganske mye jobb å klare å overtale mannen denne gangen, trodde ikke han ville bli klar igjen, men heldigvis så ble han det :-)))

Uansett, det er masse nyttig informasjon å finne på tipslista her inne på bli gravid forumet. Her står det om syklus, eggløsning og alt mulig annet du trenger å vite dersom du skal lage barn. Og jeg som hadde trodd det bare var å ha sex, he he, nei dette er en hel vitenskap :-))

Såvidt jeg har skjønt så nærmer du deg sannsynligvis eggløsning nå, så dersom dere har sex daglig i en god uke framover nå så bør dere ha temmelig god sjanse for å treffe gullegget.

Det er bare å stå på:-)

Kos dere! Og lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...