Gå til innhold

Når ga kvalmen seg for dere?

hæppi;)

Anbefalte innlegg

Jeg er 6+4 i dag, og har vært kvalm døgnet rundt siden uke 5. Da jeg var gravid med datteren min for 3 år siden begynte kvalmen nøyaktig 6+0, og ga seg nøyaktig 12+0. Håper så inderlig at det kan bety at det gir seg da denne gangen også?;). Var veldig kvalm selv om jeg da "bare" hadde ett barn i magen, men denne gangen tar det jo helt av! Ugggghhhhh!;) Vil gjerne høre fra dere når dere ble kvalme, og når det ga seg; og om dere evt hadde det likt i tidligere svangerskap;). Setter kjempepris på svar.

Fortsetter under...

Det er min første da..Men jeg begynte med å være sykt trøtt og veldig kvalm til tider ++ men alt bare ble borte og gav seg 12-13 uke..Husker ikke helt,, men det vare helt sprøtt...Og etter det var det nesten som om jeg glemte at jeg var gravid noen ganger før magen kom som et skudd etterhvert.. He he =)

Jeg var kvalm (ikke hypermesis eller spying) frem til magen var så stor at jeg glemte spise slik jeg ble svimmel :D Husker det heldigvis knapt nå - jentene mine er snart 11 mnd..

Men - mener å huske at jeg var kvalm hvertfall til uke 25.. Så lenge jeg spiste jevnt, hvertfall annenhver time gikk det greit. Skal love deg jeg la på meg!

All mulig lykke t..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...