Gå til innhold

Foreldrepenger til far på sommeren

Studinen88 m/ gutt i magen ♥

Anbefalte innlegg

Hei dere kyndige mennesker!

Jeg lurer litt på dette her.. Nå er jo dette egentlig ett år "for tidlig", men jeg er en planlegger av natur så sånn er det bare. Jeg er fulltidsstudent og deltidsarbeidende idag. Er kun 7 uker på vei, så dette er jo noe tidlig å planlegge, men her planlegges det som planlegges kan! Foreløpig termin er i desember. Jeg håper at jeg får unnagjort alle eksamener før den tid. Så skal jeg jo ut i permisjon. Det jeg lurer på er om far kan ta permisjon om sommeren? Jeg må jo da melde meg som fulltidsstudent igjen, men det er jo i praksis ingen skole om sommeren, så da får vi jo lang sommerferie sammen. Eller? Jeg skjønner at jeg må da tilbake til jobben også, men det er igrunn "bare" annenhver uke, og jeg tror nok jeg kan klare å "bytte bort" de vaktene. Men, da må jeg jo starte skolen igjen i august. Går det? For det første så er jo barnet da bare 8 måneder, men jeg som da har gått det semesteret ferdig, har jo i praksis ingenting å gjøre før i januar. Men jeg må jo da tilbake til jobb igjen?

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...