gravid-81 Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Er det noen som har hatt lite symptomer tidlig i svangerskapet og alikevel fått jente? Eller er dette et "sikkert" tegn på at det er en gutt?? Har hatt veldig lite symptomer , er nå snart 10 uker... Er veldig spent på hva det blir, er så lenge til juni;-)
Gjest Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Utover litt trøtthet, prikking i brystene (bitte litt), en tanke uvelhet i ca 1 uke på ettermiddagene og litt ekstra løping på do, var jeg veldig symptomfri i 1. trimester denne gangen, merket knapt at jeg var gravid. Med de andre har jeg vært skikkelig kvalm og slapp og dårlig, kunne ikke unngå å merke at jeg var gravid hvert sekund i døgnet. Jeg fikk 3 gutter og venter nå jente, så her har jenta laget minst symptomer til meg, og minstegutten mest :-)
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 SYmptomer indikerer ikke kjønn idet hele tatt. ALt det man hører om at mer kvalme gir jente, mer kviser gir gutt osv er bare myter. Så jeg tror ikke du finne ut av kjønn før du skal på evt. UL Jeg var helt opphengt av det med symptomer og kjønn for en stund siden, men når du ser på debatten er det ingen like svar, så det er ikke vits å tenke på det en gang
Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #4 Skrevet 30. april 2009 hadde ingen symptomer ,hadde til og med mensen de første 3mnd.. har forsatt lite/ingen symptomer,ikke litt vondt i puppene engang.. måtte på ul flere ganger bare for og se at jeg virkelig var gravid.. er 17 uker nå og det eneste symp er litt kynnere og mage som er større enn normalt og venter jente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå