Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi får tvillinger, og trolig i form av ei jente og en gutt.

Kristin (med et fornavn til?)

Inger Johanne

Sunniva (med et fornavn til?)

Hans Christian

Ole Jakob

Johannes (An-Magritts store, tyske kjærlighet)

Men hvordan kombinere?

Og kom gjerne med flere forslag!

Fortsetter under...

Hva med Sunniva Johanne og Ole Johannes.

Johanne og Johannes er jo veldig likt, men det kan kanskje være morsomt siden de er tvillinger, jeg kjenner et søskenpar der begge har Daniella som mellomnavn, da oppkalt etter sin bestemor. Det synes jeg går fint :)

Jeg synes alle navnene er fine:) Jeg synes ikke alle barna nødvendigvis må ha dobbeltnavn, heller ikke begge tvillingene.

Mine favoritter er Kristin og Johannes/Ole Jakob

Eller Johanne og Ole Jakob.

Har dere vurdert Johan? (Etter Falkberget...) Kristin og johan er stilig sammen.

Er Inger Johanne tenkt i forhold til romanfiguren til Dikken Zwilgmeyer? Uansett så er det fint, eg ville ha gått for det:)

Guttenamn er litt verre, det hadde jo vore kult om du hadde fått til Johannes. Det er forsåvidt ganske enkelt å bruke som mellomnamn, men det passar kanskje ikkje heilt til dine andre forslag..

Annonse

Jeg vendte tommelen ned for Liv-Sunniva, men hva med Liv Kristin?

Ellers syns jeg Karin er et pent navn og at Liv Karin er en pen kombo.

Ole Jakob er et koselig navn, men Hans Christian syns jeg er kjedeligere, og alle jeg noengang har kjent som har hett det har blitt kalt HC eller Hasse. Johannes er flott.

Likevel syns jeg slett ikke dere MÅ ha dobbeltnavn til tvillingene selv om An-Magritt har det. Dere kan også ha "både og", f.eks

Johanne og Ole Jakob

Sunniva og Johannes

Inger Johanne er jo et "etablert" dobbeltnavn, men jeg er ikke så glad i Inger, og syns Johanne er penest alene, på samme måte som Sunniva. Kanskje fordi de har tre stavelser og er lange nok?

Jo, jeg tror mine forslag er

An-Magritt, Johanne og Ole Jakob

eller

An-Magritt, Sunniva og Johannes

Eller

An-Magritt, Johannes og Alberte

(Likte ikke mannen din Alberte og Jakob?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...