Gå til innhold

Til dere som går med nummer 2 eller mer... Hvordan er det å være gravid om sommeren?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bodde i Oslo da jeg gikk med førstemann. Var en SYKT varm sommer. Varmeste på 35 år tror jeg det var. 40 grader midt på dagen i skyggen.

Jeg bodde nærmest ute på Huk dagen lang. Lå med beina i vannkanten og koste meg. Tror aldri jeg har vært så brun noen gang.

Viktig å drikke MYE vann og holde seg litt i bevegelse. Parasol er en fin ting, og MASSE lydbøker :) Fikk baby 27 juni da. Var nesten mer slitsomt at det ar så varmt når babyen var født. Var livredd for overoppheting. Brukte ikke klær omtrent de 3-4 første ukene av sitt liv.

Håper ikke sommeren blir så alt for varm i år. Men får vel andre ting å tenke på med en 2 åring og en 8 åring som skal bade bade bade bade....

Hei!

Jeg har to barn fra før, en født i slutten av juli og en i slutten av ausgust. Jeg har altså gått høygravid to ganger på sommeren. Disse sommerene har selvfølgelig vert varme og fine.... Mener å ha lest at denne sommeren skal bli varm òg ;-)

Jeg synest det har gått greit, kan bli litt for varmt spesielt på natta. Da er det vanskelig å få sove. Men jeg synes det er praktisk; hovne bein - kan gå i sandaler, slipper mye klær, trange jakker osv. Bare å passe på å få i seg nok væske. Er jo fint å kunne være mye på terassen da....

• 2 uker senere...

Jeg fødte i slutten av august sist, og jeg bannet og svor på at jeg aldri skulle gå gravid på sommeren igjen. JADDA, slutten av august i år også. Jeg lå stort sett i badekaret hele dagen og var lite ute. Bor helt i nord, og det var ekstremt varmt den sommeren.

• 4 uker senere...

Annonse

Jeg venter nr 2 og dette blir 2. sommeren på rad at jeg går høygravid!:) Jeg syns det er deilig og gå gravid på sommeren!:) Blir det for varmt,holder jeg meg litt i skyggen eller er litt inne og drikker masse væske:)

Jeg venter også nr 2 og det er 2. sommeren som høygravid. Enig med hun over: det var deilig sist - utrolig greit med så lite klær man trenger, og man styrer jo litt selv hvor varmt man vil ha det. Var til og med på Kreta i den verste varmen de hadde hatt på 40 år (?), dvs. 40 C og mer, men det gikk helt fint. Viktig å gjøre seg til litt primadonna når man reiser med fly osv. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...