Anna Nym :o) Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 Dersom en ble tatt i ådrikke med høyre måtte en drikke så mye en klarte på en gang, og det en ikke klarte måtte en gi bort. Denne leken kom på snakk i går men alle husker leken, men ingen hva vi sa når vi skulle ta noen i å drikke med høyre. Noen som vet?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 Vet om en som ligner litt: Dere har en kortstokk midt på bordet. Du trekker et kort, la oss si du får 3. Da skal den som sitter som nr 3 fra deg ta et par slurker.. Sånn går det med alle kortene bortsett fra ess og bildekort. Den som trekker et ess må styrte så mye den klarer selv. Den som trekker et bildekort får velge en regel. F.eks alle må drikke med venstre, ikke lov å si navn, ikke lov å gå på do før glasset er tomt osv.. Hvis noen blir tatt i å bryte en regel, må den styrte så mye den klarer )
Anna Nym :o) Skrevet 18. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2009 Takk for svar Er ikke den. Er ikke en lek med start og slutt den jeg snakka om. Den holdt på hele tiden. Vi drakk alltid kun med venstre. Noen MÅ vite hva det er....
jadaneidaså... Skrevet 18. april 2009 #5 Skrevet 18. april 2009 Den brukte vi og, men kommer ikke på hva vi sa!!!!! buffalo???? Får liksom ikke det helt til å stemme heller, men.....
wirre;o) Skrevet 18. april 2009 #6 Skrevet 18. april 2009 jeg pleier alltid å drikke med begge hender uansett... er ikke det litt av poenget da? * sukk.. lenge siden grøftefylla*
Anna Nym :o) Skrevet 18. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 18. april 2009 JAAA!! Buffalo va det. Tusen takk for svar. No kan eg sove godt i natt )
Libido- Skrevet 18. april 2009 #9 Skrevet 18. april 2009 ja!! Eller.. jeg kom på det nå! Var jo nesten som en sekt.. hehe. Men husker det var folk som var medlemmer ja, og at de alltid drakk med venstre.. Snodig..
Anna Nym :o) Skrevet 19. april 2009 Forfatter #10 Skrevet 19. april 2009 Ja. Var på den tiden jeg var ute hver helg. Til slutt ble det slik at jeg drakk melk og alt med venstre ) Ble helt feil å drikke med høgre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå