Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 er den tung / lett? er på jakt etter en lett sommer parfyme=) fortiden bruker jeg missdior men begynner å bli lei den
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 For tiden bruker jeg ingenting i og med at jeg ammer.. Hadde ikke satt pris på å drikke melka mi med en wunderbaum i nesa i 20 m in om gangen.. Men kan anbefale div sommerparfymer, de inneholder ikke alkohol så du får ikke skjolder i sola. Og de er friskere, lettere og "lysere" i duften. Liker faktisk Dior j'adore sommerduft veldig godt. Den er i samme gaten om den du bruker, men mye bedre=D
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #3 Skrevet 18. april 2009 Jeg bruker noa som hverdagsparfyme. Syns den lukter så godt! Ikke er den sterk heller.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #4 Skrevet 18. april 2009 Har brukt Hypnotic Poison i mange år. Blir aldri lei. Men den er nok i kategorien tung vil jeg tro:)
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #5 Skrevet 18. april 2009 du må gjerne anbefale...jeg skal prøve dior jadore..
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #6 Skrevet 18. april 2009 sommerduftene til escada er veldig gode og sommer friske
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #7 Skrevet 18. april 2009 Lcoste sin A touch of pink er lett og søt og god. Men jeg bruker mest Classique fra Gaultier, som er ganske krydret og tung men helt herlig- mange menn på byen som har kommentert at jeg lukter så godt med den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå