Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan du se om når jeg blir gravid?

og om vi kommer til å gifte oss??

16.01.83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første innskytelse er November...

Pendelen sier august, med jente...

ang giftemål må jeg ha hans dato.. Men første innskytelse her er vel at ja, dere kommer til og gifte dere, vurderer du og fri? Fikk en følse av det=)

Skrevet

han er født 26.07.82..

ja, jeg har tenkt på å fri. lurte litt på å forlove oss snart, men jeg har tenkt å gjøre det litt ordentlig..

kan du se om det går bra med oss framover, vi har hatt det tøft for en stund siden, men er sammen igjen nå..

Skrevet

Jeg trur nok at du er den som kommer til og fri jeg, om du ønsker at det skal skje i relativt nær tid.. Jeg trur dere har det værste bak dere, men må passe på å være konsekvent ærlige med hverandre, ikke la noe ligge og lure.. Dere må være flinke til og ta vare på hverandre den tiden dere har uten unger, bygge opp tilitten igjen!

Lykke til masse=9

Skrevet

vi har ei tulle på 1 år sammen..

saken er at han flyttet ut mens jeg var gravid med henne. men det gikk ca 10 mnd så ble vi sammen igjen og nå har vi det kjempe bra, men som du sier så må jeg bygge opp tilitten igjen.. det tror jeg går bra..

godt du sier at det værste er lagt bak oss, jeg kommer nok til å fri ja, har lyst til å gifte meg på vinteren..

Skrevet

jeg lurer på en ting til, snuppa mi kom til verden i uke 30.

er redd for å bli gravid igjen, så lurer på om du kan se åsen nesste svangerskap blir?

Skrevet

Trur du går til uke 37=) Ikke noe nevne verdig problemer enn de vanlige..

Skrevet

det hørtes bra ut,hadde svangerskapsforgiftnig sist..

ser du ks eller fødel???

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...