Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har prøvd å bli gravid i nesten 2 år.... Førstemann på 6 år ble til på første forsøk... Gynekologen vi gikk til sa at det var veeeldig liten sjanse for at vi ville bli gravid uten ivf.... Vi har nettopp gjennomgått første icsi-forsøk, med negativt resultat.... Nå bare ventet vi på mensen, så vi kunne ringe Klinikken og få behandlingsopplegg og resepter til andre forsøk.... Men så kom mensen aldri.... I dag, fem dager over ikm-dag, tok jeg en test.... Og den var POSITIV!!!!! Jeg tok en i ettermiddag også, den var også positiv!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer :)

Ja, det ER faktisk mulig :) Vi prøvde i 2,5 år. Hadde 2 AIH og 2 IVF som alt var negativt. Men så satt tassen på første eggløsningen etter siste negative IVF, i påvente av frysesforsøk :) Hadde til og med kjøpt inn medisiner til fryseforsøket :) Men de trengte jeg jo ikke bruke...

Kos deg med den lille spiren :) Og lykke til videre over på 1.tri :)

Skrevet

Så fantastisk! Gratulerer så mye:-) Mirakler skjer, det er ihvertfall sikkert;) Min søsters svigermor fikk i sin tid beskjed fra legen at hun ikke kunne få barn pga tette eggledere. Hun fikk 4 barn på naturlig måte! Masse lykke til videre i svangerskapet:-)

Skrevet

Gratulerer:o)!!!

Godt å lese at miraklenes tid ikke er over;o)

Skrevet

Gratulerer, kjempemoro!

Samme historie hos meg. Hadde konsultasjon for IVF etter 2 år uten eggløsning og under undersøkelsen fant legen ut at jeg allerede er gravid. Nå var det så tidlig enda at han kunne ikke svare på om det var en abort eller om det utviklet seg normalt, men gravid ble jeg helt av meg selv:-)

Skrevet

Det samme har skjedd meg. Har hatt et ivf forsøk: negativt, et fryseforsøk: negativt, et icsi forsøk: negativt og et avbrutt fryseforsøk. Ble rett etter det avbrutte fryseforsøket spontant gravid, men desverre endte det i en SA. Men jeg har klart det på egenhånd og da klarer jeg det igjen. Så nå har jeg lagt det siste forsøket mitt på is til over sommeren, vill prøve litt på egnehånd. Gratulerer så mye med graviditeten. Klem

Skrevet

Det er utrolig men sant!! Noen ganger går det.. Vi brukte 3 år før vi ble gravid med nr 1. Da måtte det ICSI til... Så ble jeg spontant gravid 3 ganger på rappen. To ganger endte det med spontanabort, men nå er jeg 16 uker på vei. Første gangen var 6 mnd etter fødsel, 2. gangen var syklusen etter et negativt fryseforsøk og 3 gangen rakk jeg ikke å få mensen igjen etter siste aborten før spiren satt... Så vi er helt overveldet over hvordan verden virker!!

Skrevet

Tusen takk for alle koselige svar!! Jeg er såååå glad!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...