Gå til innhold

Hva er favorittblomsten din?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forglem-mei-ei eller hva de nå heter, små nydelig blålilla blomster :-)

Ellers så har jeg sansen for orkideer, men kan ikke ha noen selv, de bare dauer :-/

Skrevet

å ja. de er kjempefine Alva.

Har visst en del å si på personligheten det, hva slags blomst man liker best.

-Hi-

Skrevet

Liljekonvaller.

Ellers har jeg også stor sans for orkideer. Har mange og de blomstrer igjen og igjen. De eneste jeg får til. Folk kommenterer dem.

Alva: gi dem bare bittelitt vann en gang i uka. Og la dem stå lyst.

Skrevet

Jeg har gjort det de gangene jeg har prøvd, men det går ikke, de holder en stund og så dør de, jeg klipper de og det skjer ikke noe mer. Alle planter vi har hatt dør etter en tid, må vel bare innse at jeg ikke har grønne fingre, hehe...

Skrevet

Fra menn...ingenting slår røde, langstilkede roser av høy kvalitet.

Kjøpe selv.. Liljer og gladioler.

Skrevet

Synes vannliljer er de aller fineste :)

Skrevet

Dere vil nå syntes jeg er kjempe suvlin, men blomsten jeg liker aller best er roser. Jeg har et veldig høyt ønske om en dag å eie en engelsk rosehage.

Ellers liker jeg forglemmegei og hadde det i brudebuketten min sammen med rødkløver og prestekraver.

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Celosia er tøffe, syns jeg.

Av sommerblomster liker jeg godt diascia, blomstrer noe helt utrolig.

Av snittblomster må jeg si gerbera eller marthaliljer.

Syns brudespiraea er utrolig fint, og så elsker jeg liljekonvaller.

Skrevet

Å misantrop, så fint. Snufs, nå ble jeg nostalgisk- det avr typisk slike markblomster jeg pleide å plukke til min bestemor da jeg var liten, hun elsket blomster og spes Forglemmegei..

Jeg liker godt Horthencia, lysrosa i svart potte er kjempefint. Potteroser og eføy er fint til sånn shabby chic-stil jeg liker med hvit duk med blondekant etc. Roser er jo en uslåelig klassiker fra mannen sin .

Skrevet

I dag fikk jeg en stoor bukett av min elskede med mine favorittblomster: røde roser og hvite liljer:)

Skrevet

Liljekonvall og Engletrompet (gigantiske liljer)

Min mormor har hvert år et stort tre med Engletrompet. Fantastiske! :)

Ellers er Blåveis og Maria nøkkelblom store favoritter :)

Skrevet

Lilla eller blå Hortensia er en av mine favoritter. ikke fordi de er de vakreste av alle blomstene i verden, men de er så utrolig fine som dekor i hjemmet.

Skrevet

Calaliljer og hvite orkideer..

Skrevet

Markblomster: Forglemmegei og blåklokker

Snittbomster: Rosa liljer og tulipaner, cala

Fra Mannen: Røde langstilkete roser<3

Skrevet

Absolutt Freesia for de har klare og fine farger og lukter så sterkt og godt, vet ikke om andre blomster så lukter like sterkt, gjør dere?

Liker også Gerbera og Germini.

Skrevet

Blomster som vokser ute i det fri og som jeg slipper å vanne eller bekymre meg for. Men hvis jeg må kåre en favoritt blir det kirsebærblomster for de lukter så godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...