Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #1 Del Skrevet 18. april 2009 Mannen min har vært ute å kjøpt vogn i dag, uten å si noe til meg Han kjøpte en Teutonia Prestige(er usikker på om det er rett stavet) Jeg har mer lyst på en Creeps vogn... Det var han klar over, men mente at den han kjøpte skulle være den beste av de beste.. . Er merke bevist :/ Men jeg ser på diverse barnevogn forum at der er veldig få som har den som han har kjøpt. Er det noen som har noe positivt eller negativt å komme med ang denne vognen? kan denne vognen og en liten trille brukes hele vogn perioden? Er den kjempe tung å trille på grus veier? Mistralen hadde vel egentlig vært bedre, veier jo litt mindre .. men men.. Er glad han engasjerer seg 4 uker til termin og ingen ting er kjøpt inn, tror han er litt stresset med å få alt på plass. hehe. Hadde tenkt å begynne å kjøpe inn når jeg begynner på permisjonen. Men nå er jo han igang alt. Er ikke så mye man trenger egentlig vel. Er jo bare bilsete og noe klær egentlig man må ha, og vognen som han har kjøpt alt. . Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139978334-teutonia-presige/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #2 Del Skrevet 18. april 2009 Heldig er du!! Jeg har mistral, og er kjempefornøyd! vi fikk mistral da ungen var 4 mnd, derfor valgte vi den og ikke prestige. Hadde vi opdaget teutonia da vi skulle velg vogn da jeg var gravid hadde vi valgt prestige. fordi: -kan bruke fashionbag, lunere enn softbag og hardbag i mistral -bilseteadapter ellers er de vel stort sett ganske like? med mindre du får en unge som blir veldig lang veldig fort går det helt fint å bruke denne vogna hele perioden. Teutonias vogner er litt korte i ryggen til litt lengre unger. noen vokser ut av den når e nærmer seg 2 år. Men sammen med en trille er jeg sikker på at du er godt dekket! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139978334-teutonia-presige/#findComment-139978668 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå