Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 har dette stemt,? er så nysgjerrig på andres erfaring.. tenker spesilet dere som har blitt spådd i kort.men vil gjærne ha dere andres erfaringer ogå..
monca*84*j12 Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 jeg må si hun treffer bra på mye, og er litt på tur på andre ting... Det er vel sånn med alle oss spåere her inne... =)
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #3 Skrevet 18. april 2009 kan det dere ser i kort også gjelde fortiden og ikke bare framtiden???
monca*84*j12 Skrevet 18. april 2009 #4 Skrevet 18. april 2009 Det er vel stort sett fremtiden.. Man legger jo kort ut i fra det en annen person spør om, som regel ting som ligger i fremtiden.. Men man kan jo legge kort på hvordan en person er osv osv... Jeg driver ikke så mye med kort, men har og har tenkt og prøve meg litt med dem etter hvert...
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #5 Skrevet 18. april 2009 jeg har blitt spådd i kortr, men syns ikke så mye av dette stemte, men det hadde stemt hvis det var for 1 år siden.. syns de kortene er så vanskelige å skjønne også.
monca*84*j12 Skrevet 18. april 2009 #6 Skrevet 18. april 2009 Det er vanskelig!! Det krever myye trening og riktige kort for og få et godt legg... Med riktige kort mener jeg at kortene og personen som skal legge dem må "komme over ens" Akkuratt som med pendel, man må føle "energien".. Vanskelig og forklare..
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #7 Skrevet 18. april 2009 ja, skjønner nok litt hva du mener, men jeg skjønte lite av hva hun fikk opp av kort på meg.. derfor jeg lurte på om det kunne være at hun fikk opp fortiden min i steden for framtiden min?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #9 Skrevet 20. april 2009 Jeg har blitt spådd av henne..Veldig treffsikker.. Fikk fram ting som jeg ikke sa noe om.Merkelig.. Mari
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #10 Skrevet 21. april 2009 håper tussimor er treffsiker med meg også hun sa jeg kom til og øde en 10 dager før termin,håper det stemmer,får noe er jeg rett og slett lei av og gå gravid,og sliten, har en gutt på 10 mnd,så gikk ikke lenge før jeg ble gravid med tredjemann,merker det ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå