Gå til innhold

Dag 72 av syklusen... Faen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt sykluser på 35-45 dager siden jeg sluttet på p-pille.

Men nå tar det helt kaka! I dag er det 72 dager!! 72 liksom. Jeg er bare så utrolig frustrert!! Nå føler jeg at alt håp er ute for at syklusen skal stabilisere seg av seg selv. Får bare vente på at jeg skal til det fertilitetsstedet en eller annen gang! Husker ikke hva det heter, men gidder ikke sjekke det opp akkurat nå!

Tok det ganske rolig da det var 50 dager, men så ble 60 dager og jeg begynte å bli urolig. Tok en test for å sjekke, men der sto det som forventet ikke gravid. og nå er det da passert dag 70. Hvor vil dette ende?

Har vært noen dager som jeg har vært sikker på at tanta skulle komme, hadde mensenlignende smerter, men det gav seg fort.

Blir gal snart!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være at du enda ikke har hatt eggløsning. Faktisk helt siden pilleslutt. Dersom du har testet for EL tidligere og fått positivt, er det mest sannsynlig en eggløs syklus denne gangen. Hvis ikke, kan det være enten/eller. Legen min sa til meg at jeg måtte komme til han dersom syklusen ikke hadde stabilisert seg ett år etter jeg sluttet på hormonprevensjonen. Jeg ville derfor bestilt time hos fastlegen nå, siden du har gått et helt år uten å oppnå stabilitet.

Skrevet

Jeg skjønner så kjempegodt at du er frusteret og lei deg! Man venter og venter også vil ikke kroppen samarbeide! Jeg har altid hatt ganske regelmessige sykluser, før den plutselig rotet seg til 4 måneder etter p-pilleslutt. Dro til legen når det hadde gått 60 dager, og fikk piller for å få igang systemet igjen! Du burde absoultt kontakte legen din, for det finnes hjelp! Man blir jo helt smårar av å bare gå å vente.....

Masse lykke til:)

Skrevet

Har kontakt med lege. Venter på innkalling til utrending på en sånn fertilitetsklinkikk.

Legen ville ikke gjøre noe, gav meg bare henvisning. Sånn er det.

Men blir bare frustrert av at syklusen er blitt så j**** lang, når den har holdt seg mellom 35-45. Kunne leve med det, men over 70 dager! Det er eksremt synes jeg. Men sånn er det. Vet at flere her inne kun har tr et par tre ganger i året, men ååå jeg er ikke vant til det!

Takk for svar dere:)

Skrevet

jeg gikk ett år uten tr, å fikk primolut å da fikk jeg tr med en gang etter jeg hadde tatt de... å har tr hver mnd, ikke stabile sykluser men har tr hver mnd hvertfall..

Skrevet

liber: Hvor mange sykluser tok du primolut før du fikk mensen av deg selv igjen?

Skrevet

Uff så kjedelig.. Jeg ville prøvd akupunktur. Har hørt om mange som har fått stabilisert syklusen sin av det. Så verdt et forsøk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...