Gå til innhold

Hva synes dere om denne prisen på brukt vogn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde jeg fått med kvittering, slik at jeg fortsatt hadde reklamasjonsretten "intakt" og vogna var hel, pen og 100% strøken så kunne jeg ha gitt det for den, ja :-)

Du kan jo sjekke på finn.no og se om du finner tilsvarende og sammenligne prisene der..

Da skulle jeg minst hatt kvittering. Men synes det var dyrt for ei 2 år gammell vogn. Kun 2500 mindre enn hun ga for den selv. Hadde nok ikke gått for den uansett hvor fint brukt den er. Hadde heller satsa på salg, kampanje etc. Ofte sånnt å komme over

Annonse

Tusen takk for svar!

Jeg tenkte også at dette var litt dyrt, men litt vanskelig ettersom det er ei venninne.. Kanskje sjekke Finn, men har ikke sett den der før.. Kanskje like godt med en Sverigetur:)

Flere synspunkter? :)

Nei, det er ikke så vanlig å selge brukte vogner til halv pris. Ikke kan man forvente det heller til en hver tid. Kommer helt an på merke, hvor gammel vogna er og om i hvilken stand den er. Man kan da ikke forvente at folk skal selge vogna si som f.eks er et halvt år gammel, pent brukt, og som kosta 8000 ny til halv pris.

Nå er jo ikke det aktuelt i ditt tilfelle, det er snakk om ei vogn som er 2 år gammel. Jeg ville sjekket prisen for vogna i dag, prisene på f.eks Finn og vurdert det deretter. Om det følger med ekstrautstyr, må du også ta det med i vurderingen.

Syns d var litt mye egentlig, og når d i tillegg er ei venninne skulle man jo tro at hun ikke overpriset den, men syns hun har tatt i litt og tror ikke hun hadde fått så mye for den om hun hadde lagt den ut for salg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...