Gå til innhold

Hva slags brød pleier dere kjøpe da damer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmm... Hva en kan lure på altså...

Utenom dere som er superflinke og baker selv da...

Skrevet

Jobber på bakeri jeg så her tar jeg med det jeg føler for uten å betale for det :o)

Skrevet

Vi handler på kiwi og kjøper first price brød, fordi det er så billig...men hvis jeg skal handle ordentlig godt brød, kjøper jeg grovt speltbrød fra Pedersens bakeri her i byen. Nam :-)

Skrevet

Simpson brødet til ungene og Fedon brød til meg og gubben =)) Prøvde å bake selv for noen år siden, men de blir så fort tørre synes jeg, uansett hvilken oppskrift jeg bruker =)))

Skrevet

Jeg lager fedon brød :o)

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Jeg spiser ikke brød, men mannen og småen spiser som regel rugbrød eller speltbrød. Mannen jobber et sted der de har mye kontakt med bakerier, så han får ofte brød derfra også. Da tar han med rundstykker til meg :-)

Skrevet

Alltid og nesten bestandig hjemmebakt. Når det er sagt baker min eks-svigermor. Vi spiser mye knekkebrød også, så det går maks et brød i uken her.

Skrevet

Det groveste jeg finner til ukedagene, og serverer heller knekkebrød og havregryn om jeg ikke får tak i et skikkelig brød:) De er så glad i brød at jeg må nesten putte i de noe sunt..

Mannen min er flink til å bake. Jeg driver ikke på med sånt:/

Skrevet

Åja! det grove speltbrødet fra Pedersens er bare helt nydelig!! Vi kjøper det på Rema da...

Pedersen spesial rugbrød er også godt!

Ellers baker svigermor brød til oss.... Men som avveksling kjøper vi av og til anna brød.

Hvor holder egentlig Pedersens bakeri til??

Skrevet

Bare Brød fra Rema 1000. Før kosta det under 10 kroner, nå har det steget til 15 kroner så er ikke fullt så billig lenger. Skjærer opp i butikken og tar opp hver kveld det vi skal ha neste morgen.

Skrevet

Når vi trenger butikkbrød i full fart,så kjøper vi BrimiBrød;) Med gulerot og litt sånn oppi, det er supergodt. Nesten like godt som hjemmebake.

Skrevet

Kakubrød fra Arne Brimi:) Kjempegodt!

Skrevet

Så lenge det er tre eller fire kakestykker på pakken så er det ok for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...