MamaLady Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 Har noen erfaringer å dele med meg? Jeg er misfornøyd nemlig...
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 er veldig missfornøy jeg også de viser pos hele tiden og når jeg tar en stav test så viser dn negativt... arg.. man blir bare forvirret av de...:S
MamaLady Skrevet 18. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2009 Merkelig. Burde egentlig skrive inn å si ifra!!!
You can call me Dårris Skrevet 18. april 2009 #4 Skrevet 18. april 2009 Jeg er veldig fornøyd. Eller, det vil si, jeg har vært misfornøyd en gang, og da fikk jeg et parti med dårlige tester. (så det i "vinduet" papiret var på en måte krøllete) Jeg sendte en mail, men siden jeg hadde kastet testene, så kunne de ikke spores. Likevel fikk jeg nye tester gratis. Jeg syns de er raske på levering, og bra på service. Jeg bruker staver, og de blir positive når de skal. Jeg kjenner el ganske godt selv, og de treffer alltid samtidig. Eneste jeg har å utsette ellers er på graviditetstestene. De har blitt svakt positive rundt ikm selv om tanta har kommet etterpå. Jeg tror nok likevel ikke det har noe med testene å gjøre, men mitt hormonnivå. Hva er du misfornøyd med?
MamaLady Skrevet 19. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. april 2009 Du jeg bruker EL-strimler. Og jeg fikk positivt utslag dagen før mensen, men det kan kanskje ha noe å si at jeg fikk ikm 9 dager over tiden. Jeg vet ikke, men jeg ble rimelig skuffa for å si det sånn. For jeg tok jo det som positivt at jeg kunne være gravid. For symptomene tilsa det. Men det kan jo hende det var en såkalt SA veldig veldig tidlig, at det var noe galt rett og slett med noe. Ikke vet jeg, men blødde mye. Men nå har jeg bestilt meg staver i både EL og grav.tester. Kan jeg spørre om du har noe erfaring med EL etter en forsinket ikm??
You can call me Dårris Skrevet 19. april 2009 #6 Skrevet 19. april 2009 Ja, men ikke så forsinket, og jeg hadde svakt positiv test dagene rundt ikm. El kom dag 11-12, noe som sikkert er normalt. Jeg føler igrunn at hele syklusen er helt på tur uansett nå. Det er jo ikke umulig du har hatt en da, det sies jo at 60% av slle svagerskap ender i sa uten at man merker det engang...
*SmurfeMamma* Skrevet 19. april 2009 #7 Skrevet 19. april 2009 jeg er kjempe fornøyd med de:) jeg var ikke fornøyd før jeg skjønte hvordan de så ut som posetive... for de kan nemlig være litt forrvirrende...det står at strekene skal være like sterke eller teststreken må være sterkere for at de skal være posetive... men det stemmer ikke.. for jeg fikk to like sterke streken fra dag 5 i syklusen... jeg ble så forbanna at jeg slutta og teste noen dager, men så tenkte jeg at siden jeg hadde så mange tester kunne jeg jo fortsette og teste og se om det ble noen forandring.. og det skal jeg si deg det ble.... når den ble posetiv så var teststreken dobbelt så sterk som kontroll streken... så viss du har det i bakhode at de er ikke posetive før test streken er myyyye sterkere enn kontroll streken så er disse testene geniale:) jeg kan legge ut link til min posetive el-test.
*SmurfeMamma* Skrevet 19. april 2009 #8 Skrevet 19. april 2009 http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/545430/offset/2 her er min billigtest strimmel posetiv... viss dere ser på bilde forann dette så er den ikke fult så posetiv.....
MamaLady Skrevet 19. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 19. april 2009 JA! Det må må jeg si var en markert strek. Men det skal vel ikke være sånn. Jeg blir så frustret siden det står 99% sikkert og bla bla bla... Men da får jeg gjøre som deg:) TAKK!
*SmurfeMamma* Skrevet 19. april 2009 #10 Skrevet 19. april 2009 ja test helt til du får skikkelig posetiv test, jeg fikk el på dag 17 denne syklusen om jeg ikke husker feil...
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 21. april 2009 #11 Skrevet 21. april 2009 Skal man teste om morgenen eller rundt ettermiddagstid??? Er litt usikkert rundt dette..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå