Gå til innhold

Vurderer å trekke meg tilbake

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å trekke meg tilbake her i fra.

Dere er veldig hyggelige jenter, det er ikke det.

Men all den snakk om symptomer, dager til IKM, testing, osv, spesielt på IKM UKE trådene gjør at jeg girer meg så mye opp på et kanskje at når tanta kommer på besøk, får jeg tilbake mange av de følelsene jeg hadde etter MA'en.

Kommer nok til å være her, men kommer til å holde meg borte fra IKM UKE trådene, og snart IKM trådene.

Ellers lykke til jenter....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skjønner hva du mener:S

men hyggelig å ha deg her da:)

lykke til fremover:)

Skrevet

Skjønner deg veldig godt!

Jeg har gjort akkurat det..

Har 0 oversikt over IKM, og har ikke tenkt å plage meg selv med å prøve å regne det ut heller, for det stemmer aldri..

Jeg melder meg ikke inn i noen av "klubbene" her..

Hender jeg svarer på ting jeg føler jeg kan bidra på, vet litt om, men ellers holder jeg med på andre forum her inne på BIM..

Det blir bare altfor mye symptomjakt og testing osv..

Skrevet

Hei du, har full forståelse for at du føler det slik. Det er en av grunnene for at jeg hadde prøvepause forrige økt, det ble så enorm nedtur da TR kom. Ta vare på deg selv og gjør det som er riktig for deg! Synes vi fortjener å snakkes inne på 1 tri snart igjen. Stor klem J

Skrevet

Uff, så trist at du får tilbake noen av de samme følelsene som du hadde etter MA´en. Skjønner godt at du trenger en pause da, og det er uansett godt å få litt avstand fra alt stresset rundt prøvingen innimellom. Ønsker deg masse lykke til, håper du snart blir gravid igjen og at spria blir der i 9 mnd!

Skrevet

Takk for støtten jenter.

Har snakket med mannen og vi avslutter den aktive prøvingen. Dvs. vi har sex når det passer oss og driter i når EL og IKM er. Kommer fremdeles til ikke å bruke prevensjonsmidler for vi ønsker jo en liten bror eller søster til guttungen etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...