1.1.10 Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 Testet med clearblue i morges. Den loddrette streken er veldig svak, men vises likevel godt at det er et plusstegn. Er så usikker, om man ikke er gravid, vil ruta være helt blendahvit med bare en vannrett strek da?? Er den lodrette streken bare lureri? åååå. er så spent! håper noen kan svare, om noen har opplevd noe lignende
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 viss du legger ut bilde av testen så er det litt enklere å vurdere...?
1.1.10 Skrevet 18. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2009 har så dårlig kamera skjønner du, hehe. også er streken såpass svak at den ikke vistes noe godt. men skal feltet vanligvis være helt hvitt om man ikke er gravid, vet du noe om det? synes å huske det sist jeg testa. så ble så overrasket når det dukket opp en svak strek!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 18. april 2009 #4 Skrevet 18. april 2009 cb har en tendens til å gi skyggetsreker .. så viss d ikke er tydelig farge på streken ville jeg venta noen dager å tatt en ny en... masse lykke til
1.1.10 Skrevet 18. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2009 jaja. får vel bare vente å se da, selvom tolmodigheta sier noe annet tror jeg tar en til senere i dag uansett, for å sammenligne, hehe. Er 5 dager over IKM nå så da kan jeg vel ta når som helst på dagen! Tusen takk :)
1.1.10 Skrevet 18. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 18. april 2009 tok test igjen, digital. Den var positiv!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå