Gå til innhold

Noen som har erfaring med TFK sine vogner?

Anbefalte innlegg

Vi har vært og kikket på vogner, men er veldig usikker, det finnes så utrolig mange merker og vogner at det virkelig ikke er lett. Vi har sett en del på en vogn fra TFK som vi liker, men vi har ikke hørt om det merket før.

Er det noen som som har erfaringer og kan anbefaler eller ikke anbefale den?

Fortsetter under...

Jeg har ingen erfaring selv med vognene fra TFK, men vi har bestemt oss for TFK joggster twist. Jeg har hørt utrolig mye positivt fra andre brukere om denne vogna og ble overbevist da jeg så den i butikken.

Jeg tror det eneste negative jeg har hørt om den er at kalesja lager mye lyd når man skal ta den opp og ned..

Ellers så finnes jo de evige diskusjonene om trehjulinger med svingbart forhjul da :) Men det blir jo mer en smakssak. Ikke hørt noe om at den er ustabil iallefall :)

Vi har TFK jogger - fast hjul - og er kjempefornøyde! Det eneste minuset er at det ikke kan settes på ståbrett pga bremsesystemet og lite ståplass for søsken (nå er vår jente 1,5 år og vi venter en til om noen måneder). Ellers er vogna kjempestabil og praktisk på alle vis. Joggern vår fungerer supert i utmarka - men gaffelen til forhjulet er litt lengre enn på twisteren (den med svingbart hjul) - og er derfor litt mere uhåndtelig i klesbutikker...men nå snakker vi detaljer her... :o)

Når sportsdelen er på, er den litt åpen ift vind. Men tror det kan kjøpes et trekk til dette - vi brukte det gjennomsiktige regntrekket på de verste dagene.

ja den fryktede vognjungelen er ikke lett å orientere seg i...Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...