Gå til innhold

Endelig:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er spiralen ute, og vi er også omsider prøvere. Gleder meg masse til den spennende tiden som kommer nå!

Det var skikkelig vondt å fjerne spiralen da, så der og da ble jeg plutselig litt usikker på om jeg orket å føde en gang til, men det går nok over;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. velkommen og lykke til ;-)

Håper ditt opphold her blir kortvarig...

Og så klart du orker å føde en gang til, du trenger bare 9 mnd å forberede deg først

Skrevet

Hei, og tusen takk:)

Ja, jeg håper også at det går fort, men samtidig er det ikke noen krise om det tar noen mnd. Noe særlig mer enn det håper vi selvfølgelig å unngå, men det er fortsatt veldig skummelt å skulle bli tobarnsforeldre, så vi trenger den tiden vi kan få fram mot fødselen;)

Har du vært her lenge?

Skrevet

Velkommen hit: Studentmammaen og Erlend 1.pp

Ja det er et stort skritt og ta..;-) Ønsker dere lykke med prøvinga

Skrevet

Tusen takk for det, attpåklatt:)

Vi har brukt llitt tid på å ta denne avgjørelsen, og jeg tror ikke vi er helt klare enda heller. Begge to synes det er skikkelig skummelt, og er spente på hva som venter oss, men samtidig føler vi at det er på tide med søsken til Erlend som nå er tre år.

Og det rare er at det blir skumlere og skumlere å tenke på å få flere barn jo eldre Erlend blir. Følte dere det slik?

Jo mer han lærer seg å klare selv, jo mindre frister det å starte på nytt, på en måte;)

Men vi vil jo så gjerne ha to barn, og jeg vil jo tro at de negative tankene forsvinner rimelig raskt når vi ser de to strekene på graviditetstesten. Men akkurat i dag kjenner jeg at jeg har en klump i magen;)

Hvor lenge har dere prøvd, da? Og hvor gammel er barnet/barna dere har fra før?

Skrevet

Våres barn er i skolealder. Det er tre og et halvt år mellom dem.(derav nicket attpåklatt....knis)

Angrer nå litt på at vi ikke prøvde aktivt tidligere... Kun 3pp!

Nå er vi SÅ klare. Vet at unga ønsker seg småsøsken, og at de blir 'flinke' til å hjelpe til... Gleder oss til å starte på nytt att;-)

Skjønner de negative tankene som du har, men tenk så flink storebror Erlend vil bli, og så fint det er for både dere og barna å følge opp hverandre...Veldig greit synes jeg at barna her litt aldersforskjell!

Klumpen i magen blir borte etterhvert;-)

Masse lykke til

Skrevet

Studentmammaen og Erlend 1.pp:

Har vel vært her siden september med et lite opphold på 1.tri og så MA.

Er i 2. pp etter MA nå

Skrevet

Ojj, da har du jo holdt på en stund, men det tyder heldigvis på at du blir gravid ganske fort:)

Har du mistet før, eller? Og holdt dere på lenge for å bli gravide med førstemann?

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...