Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

frir min kjære snart han:24.11.81 jeg 011083

og kommer jeg til å bli gravid igjen er jeg evt alt blitt det? vi har slurvet med prevansjon og så har jeg ikke fått tilbake mensen etter fødsel så er litt paranoid

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia.. Long time no see... hehe Alt bra?

Jeg trur nok et frieri kommer i år!! Får sankthans faktisk, har dere noen tradisjoner da? Føler bål og familiehygge! Inmari koslig..

Jeg trur ikke du er gravid nå, men at du blir det fort igjen om du ikke passer på... Bruk prevansjon, ellers er du gravid igjen innen 4mnd... Men jeg føler veldig gutt på deg denne gangen..

Titter du på meg? Jeg er fortsatt i samme pp som sist.. 1pp på 4mnd.. hehe.. Jeg har ikm disse dager, men vet IKKE hvilke.. Har vært en del uvell, men alle tester er blendahvite...

Ka du tru? er jeg gravid? snart?

280384

klemklem

Skrevet

hallo du og tak for svar, jeg føler ikke du er gravid nå:S desverre... oog føler vell ikke du blir det før i november heller... da skal dere iallfall være veldig heldige... men har du tatt skupunktur?? prøv det:) men ta dette med en stor klype salt spår lite nå og erganske sliten om dagen, men har det bra;) stor klem

Skrevet

Heihei..

takk for svar..

satser på at du tar feil jeg=) Alle sier ja til nå, eller innen juni.. Skal til gyn i Mai.. Så satser på at noe skjer før november=)

Skjønner du er sliten.. Men godt og høre du har det bra! Gråter hun mye? følte hun hadde mye vondt i magen.. sikkert på bærtur her altså..

klemklem

Skrevet

nei hun har det bra, men jeg er jo i full jobb i tillegg og det er litt slitsomt men bare 4 uker til perm nå:) håper og jeg hat\r feil

Skrevet

Det var godt og høre, vet ikke hvor jeg tok det fra.. Men er veldig sliten i kveld jeg også..

Husk, du har sagt Mars på meg i heele vinter.. Jeg er fortsatt i samme pp som siden januar.. Kan jo hende du bare blir rimelig forvirret av at jeg har så inmari tullete syklus.. hehe.. En må jo leve i håpet..

Skrevet

Har spådd deg på en aen tråd..Veldig fine kort,så du har masse å se fram til...

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...