Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:)

meg går det bra med!! vi er i full gang med prøving etter SA i februar...

så nå går jeg og venter på å kunne teste eller å få tr... hehe;)

hvordan er det med deg da?

jenta di er vel rrundt 3 mnd nå ??

føler du noe rundt meg og graviditet?

jeg skal få nøye oppfølging neste gang jeg blir gravid da, så det gleder jeg meg til:)

klem

Skrevet

hallo jeg har jo følt mars på deg men tror du får pos. test før april er omme:) håper det altså, har du noen symptomer? Bra du får oppfølging ved neste svangerskap. når skal du ha tr?

Skrevet

lyst å se på meg forresten, har slurvet kraftig med prevansjon, hehe ;) har noe skjedd tror du? evt blir det fler graviditeter?

Skrevet

jeg har vel IKM rundt neste helg tror jeg... men det har vært litt tullete etter SAen...

jeg har såre brystvorter, men det har jeg ikke hatt de to andre gangene jeg har vært gravid, så vet ikke om det er et symptom...

men jeg stikker veldig i sidene/lysken da... særlig viss jeg nyser eller hoster...

ellers er jeg trøtt, men det kan jo ha noe med at jeg sover dårlig grunnet syk liten gutt..

håper veldig at alle gode ting er 3, siden detter er 3 pp etter sa...;)

ser du lurer på om samboeren din frir sanrt... jeg var jo så sikker han ville fri i frbindelse med fødselen jeg... hmm.... da har han ikke gjort det da...

jeg ser iallefall for meg deg som brud, og jeg tror det blir sommeren 2010..

jeg tror ikek du er gravid nå egentlig, men jeg tror nok ikke det blir så store hoppe mellom jenta du fikk nå, og neste jente...

Skrevet

ok tror ikke d er vits åå teste før på lørdag:) skal krysse armer og ben for deg... kan ikke du gi en lyd hvordan d går med deg?:)

Skrevet

jo det skal jeg gjøre:)

har bestilt tester på billige-tester.no, så når første test er tatt skal jeg pipe på...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...