Gå til innhold

havregryn


Blomstrose

Anbefalte innlegg

Kan man spise småe havregryn hver gang man blir sulten.Hvor mye bør man spise på en dag?mengde hver måltid?En som slanker seg.Siden havregryn er sunnest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Havregryn er sundt men inneholder og en del fett og karbohydrater som gir mye energi altsa kalorier. Jeg vil annbefale å spise 4 "brødmåltid" om dagen. To av disse kan gjerne være musli eller havregryn som du sier. 30 gram ca 5 ss med litt melk og frukt til hver porsjon bruker jeg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harvregryn er noe jeg ville forbeholdt frokosten din. Ønsker du å slanke deg bør du ikke fylle på med slik karb gjennom dagen, men heller variere med mere proteiner og karb i form av f.eks grønnsaker.

 

Som mellommåltid anbefaler jeg heller 5 påleggskinger og 1/4 av en agurk eller 10 mandler + et eple, en stor gulrot osv...

 

At havregryn er sunnest kommer vel ann på til hvilket formål .

Havregryn til frokost, knallbra,men til kveldsmat absolutt ikke bra.

 

Be om, profesjonell hjelp så slipper du å gå på slike feil som kan være alfa omega for de resultatene du ønsker.

 

Hilsen Personlig Trener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som jeg mener du bør få i deg proteiner via grønnsaker over, men det skulle vært et lite komma der.....Er ikke helt på jordet bare litt rask i avtrekkeren.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk til ernærings spesialist fordi de siste kiloene ikke ville vekk til tross for low carb.

 

Hun anbefalte meg følgende:

3 måltider pr dag 3 ganger i uken KUN med havregryn og eventuelt bær og melk, eller havregryn med kunstlig søtstoff og kanel osv.

 

Jeg gjorde dette og gikk ned ganske kjapt, man mister en god del vann men man blir faktisk mett og det lenge og ingen søtsug.

 

Jeg gikk på dette en gang pr uke og mistet et kilo ca pr uke og dette er noe man også kan bruke for å holde vekten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...