Gå til innhold

Selmer og Vilhelm - too much ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Falt pladask for Selmer da jeg så det i en diskusjonstråd her inne. Synes det var så flott! Et av mine andre favoritter er Vilhelm. Blir det too much -elm på et eventuelt søskenpar? :)

Skrevet

Syns navnene står bra sammen, selv om jeg ikke liker noen .

Skrevet

Hehe, glad du klarte å være positiv selvom du ikke likte de ;-)

Skrevet

Slo meg ikke engang at begge navnene inneholdt -elm, så det hadde jeg ikke brydd meg om i det hele tatt. To flotte navn, men Selmer er absolutt finest :-)

Skrevet

Synest navna var kjempefine sammen :)

Skrevet

Hvilket jentenavn kan passe til disse to guttenavnene da? :) (Benytter anledningen til å spørre....) :)

Skrevet

Selmer, Vilhelm og Hermine :-)

Koselig at flere av bokstavene går igjen.

Skrevet

Åh. Hørtes ut som en herlig søskenflokk. Hehe. Kan ikke den spiren sette seg fast snart!? :-)

Skrevet

Fine navn! Tenkte ikke på at de hadde elm i seg begge to. Hadde nok ikke lagt merke til det om du ikke hadde nevnt det. Passet fint sammen!

Skrevet

Liker ikke Vilhelm av egne assosiasjonsgrunner, men Selmer skulle jeg gjerne ha brukt selv.

Desverre uttales Selmer omtrent likt som "Selma" i her Bergen hvor jeg er gift og bosatt...

Skrevet

Jeg uttaler Vilhelm som Vilhem, så ville aldri tenkt på elm-biten...

Skrevet

Ja forsåvidt enig i det! Sier jo stort sett Vilhem ja. :-)

Er så fornøyd og forelska i de flotte navnene dere har rota frem til meg. Hurra. :-)

Skrevet

Fine namn dere har valgt:) Er gift med ein Wilhelm og han e no ein flott kar;) Lykke til med evt jentenamn:)

Skrevet

Ja, ikkesant !? Meget fornøyd med de! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...