Gå til innhold

Dilemma....drikke eller ikke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal jeg gjøre?!?

Jeg hadde el sist mandag og da kan vel egget feste seg i helgen! Jeg er invitert til ei venninne i morgen hvor vi skal kose oss og drikke vin! Bør jeg drikke eller ikke? Jeg har hørt at alkohol kan ødelegge festeprosessen?! Er dette bare rykter eller stemmer det?

Vi har prøvd en god stund nå, er i 10.pp og jeg er veeeeldig klar for å bli gravid! Jeg vil absolutt ikke ødelegge for at egget eventuelt kan feste seg, men jeg føler også at jeg bør slappe av og kose meg!

Alle rundt meg sier at dette går veldig innpå meg og at jeg må slappe mer av... HVA SKAL JEG GJØRE???

Jeg håper noen kan gi meg noen råd;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hvertfalll bestemt meg for å ikke slutte å drikke selv om vi prøver.. Så lenge man ikke drikker seg overdrevent full, så tror jeg det går helt fint.. Tenk på det da.. Vi har prøvd i seks måneder, mange prøver i et år eller mer. Dersom man ikke skal drikke i prøvetiden blir det jo enda vanskeligere - og enda mer STRESS!

Min konklusjon: Ta deg et par glass vin og kos deg i kveld Det skal jeg:) Har IKM neste fredag, men tar et par glass vin i kveld likevel:) Og gleder meg, hehe...

Skrevet

Vi må leve mens vi må, og jeg tror ikke det har noe å si så tidlig egentlig..

Skrevet

Takk for svar begge to!! Da tar jeg meg et par glass vin i kveld med god samvittighet;) Man må nyte friheten mens man kan!!

Skrevet

jeg ville ikke ha drukket...

når vi prøvde i 35 pp så drakk jeg kunn når jeg hadde mens eller like etter...

vi vet jo ikke hvor skjørt systemet er....

Skrevet

kos deg med litt vin - uannsett har dere ikke samme omløp i kroppen. og som noen andre skrev her inne - spanjoler og franskmenn lever de og!!

Er selvfølgelig HELT i mot alkohol i svangeskapet - men alle leger råder enn til å leve normalt under prøvingen

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...