schubidu Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Lillemor er snart syv mnd. Vi har slitt med amminga hele veien, til å begynne med var det for lite melk. Delammingen gikk greit til hun var fire mnd. Da kom brystvegringen. Nå pumper jeg på dagtid (etter å ha prøvd å amme, uten at hun vil) og ammer om natta. Det er ikke store skvetten jeg har lenger, og jeg begynner å bli grådig lei av pumpinga. Er det greit å kaste inn håndklet nå? Hvor mye glede vil hun ha av den bittelille skvetten hun eventuelt vil få i seg om natta hvis jeg sluttet å pumpe på dagtid?
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Syns du har vært veldig flink og tålmodig! Du har lov å kaste inn håndkleet nå! Nå spiser hun vel vanlig mat, og det er positivt at hun har fått mm til fast føde ble introdusert. Du kan heller amme på natta som før så lenge det går
lille sprelle Skrevet 18. april 2009 #3 Skrevet 18. april 2009 bare litt morsmelk er bedre enn ingen med tanke på antistoffer, men du må selv vurdere hvor lenge du holder på.
Makko med to små gutter Skrevet 18. april 2009 #4 Skrevet 18. april 2009 Det skal vist ganske lite melk til for å gi en positiv effekt i fht antistoffer. Men det er HELT OK å kaste inn håndkle! Du trenger på ingen måte ha dårlig samvittighet, du har gjort en kjempe jobb!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå