Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som kan fortelle litt om hva de prater om på den journalsamtalen? Noen som kan fortelle litt om hva de spør om etc så vi blir litt bedre forberedt og litt mindre nervøse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jordmor gikk gjennom skjemaet punkt for punkt. Etterpå spurte hun om hva vi hadde tenkt å fortelle barnet og eventuelt i hvilken alder vi syntes det var riktig. Spurte også litt om nettverk, litt rundt jobbsituasjon.De vil også komme med råd med tanke på din syklus om når du bør reise ned.

Håper du lykkes:)

Skrevet

Hun snakket også om helse, kroppsvekt, ernæring og alkohol.

Og det praktiske rundt eggløsningstesting, og hva man skulle gjøre når den slo ut.

Jeg mistet min første tur pga billige el (eggløsnings) tester.

Ikke gjør samme feil som meg, mange jenter her inne har slitt med det samme. Clear blue digital er den el testen de fleste er fornøyd med. Den kan du kjøpe billig på nettet, å få etter ett par dager annonymt tilsendt i postkassen din.

http://www.billige-tester.no/clearblue_digital_eggloesningstest___7_stk_-p-51.html

Lykke til :-)

Du kan gjerne gå inn i porfilen min å lese bloggen min, den er skrevet med tanke på jenter som kommer etter meg, for å gi tips og råd - til å slippe å gjøre mine feil :-)

Skrevet

Tusen takk for svar, det er veldig greit å vite og tenke igjennom så mye som mulig på forhånd. Takk også til deg Tjorven1,fin blogg du har.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...