Gå til innhold

Dere som har hatt SA og kroppen ordnet opp selv...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge blødde dere?

Hvor lang tid tok det før dere fikk første EL?

Jeg hadde SA i uke 6+ og kroppen har ordnet alt selv. Jeg begynte å blø onsdag 08 april og blødde i bare en uke. Lurer sånn på når jeg kan begynne å vente på den :)

Vil bare bli gravid igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk mens tilbake etter 5 uker;)

Skrevet

Jeg hadde SA i uke 7 og blødde også en uke.

Jeg fikk EL etter 5 uker.

Lykke til med videre prøving :)

Skrevet

Jeg hadde SA i uke 6+ og blødde i ca 4-5 dager.

EL kom som normalt etter 14 dager fra første blødningsdag, og mensen 14 dager etter EL.

Spiren satt igjen på 3 pp etter SA :) Lykke til!!

Skrevet

Jeg hadde sa i uke 5+4 og blødde i 5 dager. Jeg fikk el 22 dager etter sa. Jeg har brukt el-tester for å finne igjen el. Tror det er det greieste etter en sa hvis man vil prøve før man har fått igjen tr. Det er sikkert forskjellig fra person til person hvor lang tid det tar før den kommer.

Jeg skjønner godt at du vil bli gravid igjen med en gang. Det blir liksom et tomrom etter spiren som dro!!:( Jeg håper at det klaffet for oss nå. Nå gjennstår det bare å vente de to lange ukene til ikm for min del. Hadde el 16 april...

Massevis med lykke til:))

Skrevet

Jeg hadde en SA i ca uke 8-9 (eller noe), blødde i to uker etter dette...Fikk aldri mensen tilbake,da jeg ble gravid med en gang igjen!

Skrevet

Tusen takk for alle svarene :)

Et spørsmål til :) Fikk dere beskjed om å vente til dere hadde hatt første TR før dere prøvde igjen?

Iwar

Hvor langt på vei er du nå?

Er så redd for å miste igjen...

Skrevet

Hei, jeg mistet i uke 8+1 den 24 januar i år.. fikk mensen etter 26 dager og så måneden etter det var jeg gravid igjen... men ble bare litt over 5 uker før jeg mistet igjen (25 mars) og nå venter jeg bare på mensen eller helst ikke det da.. vil jo gjerne være gravid igjen! Syns jeg har hatt max uflaks nå... men vi har jo ei datter fra før av så jeg vet jo at vi kan få barn (og hun kom før vi rakk å tenke skikkelig over det egentlig....) :)

Skjønner godt du er redd for å miste igjen, det er jeg også, men vil likevel være gravid!! Vel IKM er hvis det er 28dager på onsdag som kommer nå eller imorgen mandag hvis det bare er 26 dager... har ikke testet noe denne perioden.. svidde av flere hundre kroner på det forrige gangen (men da var jeg gravid også.. hadde maange svaaaaaaake cb-tester)... så må vel bare smøre med meg tålmodighet og håpe at tanta holder seg langt vekke!

klemmer fra meg

Skrevet

glemte å svare ang.blødningene.. første gangen i januar blødde jeg i nesten 2 uker.. andre gangen var mer som en litt lang mens..ca 1 uke.

Skrevet

Hei du..Nå er jeg i min 25 uke med barn nummer to. Håper du ikke mister denne gangen da! :-)Som oftest går alt bra-for de fleste ihvertfall. Jeg husker jeg fikk beskjed om at jeg ikke kunne bli gravid uten hormonell behandling-den legen tok VELDIG feil!!;-)

Ønsker alle som sliter lykke til!

Skrevet

Hei! mistet uke 6+ og blødde i 5-6 dager. Fikk EL til vanlig tid slik som i vanlig syklus. og fikk mensen etter den gamle syklusen, 26 dager.

Skrevet

SA 28 feb med 1 uke moderat blødning.

Mens 32 dager etter og den var sparsom og en uke.

Ny mens forrige torsdag grunnet at jeg stresser littegranne fordi jeg skal inn tirsdag 21 og fjerne drapsmaskinene mine - altså muskelknuter.

Gledegruer meg litt.

Og trøsteklem forresten.

Skrevet

glemt å si at jeg bare var ti uker på vei da det skjedde.

Skrevet

Hei 1stegangsmamma43

Takk for svar :)

Når du sier muskelknuter, mener du da på livmoren?

Hun som tok UL av meg da jeg bel undersøkt for blødninger sa at det så ut som jeg hadde en muskelknute på livmoren min.

Det høres ikke noe kjekt ut å gå å vente på å få fikset det...

Trøsteklem tilbake :)

Skrevet

Tusen takk til dere andre også.

Godt og se at kroppen kan komme fort igang etter en SA.

Masse lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...