julibaby09 Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Var innom der i går og fant meg masse fine mammaklær i str. 48! Godt utvalg, og det ble faktisk et dillemma hva jeg skulle kjøpe for jeg hadde lyst på nesten alt! Har leita på H&M i Molde som er nærmere der jeg bor, men der finner jeg aldri noe, var også inne på nettet for å finne noen vår/sommerklær der, men der var alle de store str. utsolgt... Så all ære til Kristiansund! Jeg måtte rett og slett skryte til ekspeditøren
pia*fødeklar* Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 Åååå---så flott Da vet jeg hvor jeg skal reise å se på klær:) finner heller ikke mye i Molde hvor jeg bor...de tar ikke inn noe særlig i store str av mammaklær desverre, og er jo ikke andre butikker her som har mamma-klær lengre...både lindex og kappal har slutta med det
Frøken B ღღ Skrevet 18. april 2009 #3 Skrevet 18. april 2009 Har ikke sett på mammaklær der, men kjedebutikkene på Fututra har mye bedre utvalg av klær i store størrelser enn det de har i Molde og til dels også i Ålesund. Reiser gjerne en tur ditover for å handle klær innimellom.
pia*fødeklar* Skrevet 18. april 2009 #4 Skrevet 18. april 2009 ja det er ikke mye fine klær i store størrelser i molde desverre.. Er jo mest "kjærringklær" hvis de har noe
Frøken B ღღ Skrevet 23. april 2009 #5 Skrevet 23. april 2009 hehehe Der var det riktige ordet, ja... I Molde kan det virke som de har den oppfatningen at hvis man er over 85 kg så er man kjerring i sinn og kropp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå