♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Har skikkeli skikkeli vondt i magen min...er så vidt jeg klarer å gå Er dobbelt så vondt som menssmertene mine bruker å være... skikkeli sting liksom... Har ikke ikm før 22-23.april... Noen som vet hva dette kan være?
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 17. april 2009 Forfatter #2 Skrevet 17. april 2009 Kan d være at jeg er gravid? Er det noen andre som har slike smerter?
MissAntrop Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 Jeg hadde det akkurat slik du beskriver for noen dager siden. Skikkelig vondt, knipetak i magen, litt vondere enn menssmerter. På tirsdag, 2 dager før ikm, testet jeg positivt Håper det ender slik for deg også! Lykke til
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 17. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2009 Ååå,så spennende:) Vet ikke om jeg blir å klare å vente helt til søndag,helst mandag...hehe:) Tusen takk for svar:) Blir spennende å se hva som skjer:)
MissAntrop Skrevet 17. april 2009 #5 Skrevet 17. april 2009 Kjempespennende! Jeg venter på deg inne på 1 tri, jeg da
07&10&13? Skrevet 17. april 2009 #6 Skrevet 17. april 2009 jeg håper dette tyder på at du er gravid ja for jeg har hatt noe som jeg ville beskrive på samme måte nå i et par dager. men det komer og går her da, vet ikke hvordan det er med deg der? har også IKM 22.
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 19. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 19. april 2009 Ja,den kommer og går den smerten.... Jeg skal teste i morgen tidlig:) Både gleder og gruer meg:) Når skal du teste jece-og-Leon_Nickolai ? Magicka: Du kan tro jeg også håper på å komme på 1.tri:):) Klem fra meg:)
07&10&13? Skrevet 19. april 2009 #8 Skrevet 19. april 2009 hadde tenkt til å teste i dag, men så forsvant alle symptomer og jeg har en følelse av at tanta er på vei men skjer det ikke noe innen onsdag da jeg aller senest har IKM da blir det test kjempe masse lykke til da ♥ Drømmejenta ♥, blir spennende å høre hvordan testen går
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 19. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 19. april 2009 jeg har faktisk heller ikke noen symptoner i dag...men kjenner fortsatt at magen er annerledes enn før... Jeg kommer til å bli såå skuffet i morgen hvis ikke testen slår ut... Men har jo enda et par dager å gå på hvis den blir negativ:) Så lenge tr holder seg unna,så er jeg fornøyd:) Får håper ikke tr kommer til deg, håper både du og jeg er gravid:) Så kan vi gå sammen inn på 1.tri:)
gullet_mitt1 Skrevet 19. april 2009 #10 Skrevet 19. april 2009 Jeg hadde også ganske sterke magesmerter og kramper og var sikker på at jeg skulle få magekatar. Men testet positivt selv=0) Symptomene mine kom og gikk de også. Mensmurringene du har kan man fortsatt ha selv om man er gravid. Det lurte nemlig meg!!! Er 21 uker på vei og har fortsatt murringer innimellom. Masse masse lykke til og en sekk med babystøv til dere begge=0)
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 19. april 2009 Forfatter #11 Skrevet 19. april 2009 Takk takk:) Blir spennende å teste i morgen tidlig
nordlyset Skrevet 20. april 2009 #12 Skrevet 20. april 2009 Er kjempespent på å høre korsen det har gått med testen din drømmejenta.Håper at den e positiv ;0) Go klem tel dæ snuppa
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 20. april 2009 Forfatter #13 Skrevet 20. april 2009 Da var testen tatt...Ikke gravid stod det:( Men håpet er jo ikke borte før tante rød kommer... Jeg satser på at hu ikke kommer jeg:) Hei nordlyset og velkommen hit snuppa:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå