monca*84*j12 Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Ja da testet jeg i morges, og den var negativ.. Ikke heelt uventet kan man si.. Men jeg er så uvell.. Ikke kjempe kvalm, men litt og svimmel. en blanding, kommer og går.. Det er sånn at jeg lurer på om det er noe annet galt... Ikke noe godt å ha det sånn.. Tenk om jeg er gravid men ikke slår ut positivt på tester som med eggløsning.. Jeg har eggløsning, men det slår aldri ut på noe tester.. Hadde tenkt meg et glass rødvin i kveld, og det trur jeg jommen jeg skal ta likavell.. Jeg har jo testet negativt.. Flere som er i ingemannsland?
TogT Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Jeg hadde tr på besøk 7. april, kort og rart besøk, og testet et par dager etterpå. Negativt. Nå har jeg IKM uke 18, men jeg føler meg gravid. Store synlige blodårer på begge puppene, kvalm, svimmel, utflod som ikke er EL-slim (noe det normalt skulle være, siden EL skal være i morgen), hodepine hver dag de siste to ukene, stikninger og sviinger i magen siste to ukene, kjempesulten et øyeblikk og klarer ikke mat like etterpå. Hvis det var en festeblødning og ikke TR er jeg i følge babyverden 5+5 i dag. Skal vente å se om tr kommer som normalt rundt 2. mai, hvis ikek skal jeg teste igjen... Og TR kommer sikkert 2. mai. Kroppen min er fenomenal til å innbille seg ting
White*Angel Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 Jeg også tok en test i morgest, negativ:( Men jeg har jo ikke ikm før 21-22-23-24, er litt usikker der gitt. Men brystene er så vonde!!! Ik...
lillehare Skrevet 17. april 2009 #4 Skrevet 17. april 2009 hei du, teste neg for ikke så lenge siden, sliten, lei og frustrert fordi det blir jo aldri min tur... ta deg et glass vin og kos deg, kan jo være det siste på lang tid hvis det klaffer neste mnd håper det klaffer for alle på slitere og håper vi heller kan skravle på 1.termin... jeg har tatt pergo denne mnd og venter bare på den hersens el. tror jegblir gal.. men lykke til monca84, det skal bli vår tur en vakker dag når solen skinner
Frøken håpefull - er mamma! Skrevet 17. april 2009 #5 Skrevet 17. april 2009 Vi er i vår 2pp, og da vi bestemte oss for å prøve "ordentlig", sluttet jeg å drikke alkohol - av to grunner: Det skal visst være lettere å bli gravid uten alkohol. (Selv om det ikke virker sånn på de som blir gravide av one-night-stand i fylla...). Den andre grunnen var jo at jeg ikke ønsket at fosteret skulle få i seg alkohol. Så leste jeg et sted her på BIM at det tar to uker fra unnfangelsen til fosteret og moren deler blod. Det vil si at i den tiden vil ikke alkohol gjøre skade. For min del har jeg funnet ut at hvis jeg ønsker å kose meg med et glass vin når testen har vist negativt - så gjør jeg det:-) God helg alle sammen!
monca*84*j12 Skrevet 17. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. april 2009 Godt og ha dere damer som man kan sutre til=) Jeg sitter og koser meg med rødvin og venter på at årets første grillings skal bli ferdig.. mmm.. gleeeeder meg! ha en super kveld alle sammen, jeg har blitt to vovvs mamma i dag, en nydelig tispe på 2.5, Gordon Setter.. Det beste av alt er at det faktisk går bra med den tispa vi har=) er kjempe happy!! klem klem til dere alle..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå