Gå til innhold

Noen fra Tromsø her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Jeg har heller ikke vært på UL. Foreløbig termin 26 sept. Skal på UL i beg av Mai. Ser fram til det , vil så absolutt vite ka d blir :o)

Hadde lyst å høre med Tromsøfolket om det kunne vert greit med sånn BIM treff etterhvert. Ka dere syns?

T.

Annonse

Vi får fölge med på BIM treff sia å se om noen setter igang noe. Hvis kke så kan vi jo evt ta initiativet selv etterthvert. Lykke til på UL til dere, selv har jeg ikke för om et par uker. Men ser fram til det. Skal dere vite kjönn(hvis det er mulig:o))?

T.

skal 9.40 :) æ skal vite kjønn, men ikke bf. :) så blir spennanes å se om æ klare holde d hemmeli førr han å ikke røpe mæ. får kalle ongen førr "den" så han ikke skjønne nåkka. vi bor ikke ilag så skal nok klare å skjule klær førr han :) hehe.

hehe, ja det hørtes vanskelig ut du! Æ hadde aldri klart å ikke forsnakke mæ;) Glede mæ også sinnsykt til tirsdag! Vi får snakkes her inne etter UL!

Har nån av dåkker vært hos jordmor enda? Æ har fått ei som hete Unni Lerbakk, og ho virka som ei fantastisk bra dame!

Nei, må vel få rota mæ til å gå på nå treff snart! Kjenne at det var veldig trivelig å snakke litt med andre som bor her og e i samme "tilstand" om dagan!

Lykke til med å holde kjønnet hemmelig, det blir nok ikke lett. Mannen min er like ivrig som meg på å få vite heldigvis , så dèn slipper jeg.

Hadde vært kjempefint om dere gidder å videreformidle evt BIM treff som planlegges på "fjæsboka" her :o)

Har ennå ikke vært hos jordmor, ikke lett å bli skvisa inn der gitt, men fikk omsider time uti mai, så det blir nok greit å komme sæ på. Lykke til på UL jenter :o) !!

T.

Korsn gikk UL? Her e vi helt i ekstase:) Småen så frisk og rask ut, og alt virka å være sånn som det skal! Vi trur det e en gutt - jordmor va ikke 100% sikker, men av bildan vi så, så virka det i allefall som en gutt eller ei underlig jente;) AHr feira med å kjøpe nån søte små plagg på HM og vært på sånn og spist kake og drukket te. Veldig fin dag med andre ord:-D

Annonse

gikk bra her åsså. Lillegull va så aktiv, ville ikke ligge i ro. sparka å peiva me bein å arma. ganske arti å se å kjenne spark samtidi :) jordmor klarte ikke se ka d blir. ho va ca 60 % sikker, så ikke så veldi mye å stole på da. navelstrengen va imellom beinan.

Æ tenkte bare å nevne at det e to treff på formiddagstid i neste uke.. Mistenker at det på tirsdag e mest de som allerede har født, men pytt:

Tirsdag 28.04.09. klokka 12.00 på cafeen på polarsenteret.

Og

Torsdag 30.04.09 klokka 12.00-15.00 på cafe sånn, rett over kinoen.

Korsn går det med dåkker sånn ellers, e formen fin?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...