♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Kan du være så snill å se på når jeg blir gravid og om det blir gutt eller jente? Jeg er født 29.02.84 Min kjære er født 06.12.76 Tusen takk på forhånd,venter spent på svar:)
*SmurfeMamma* Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 jeg tror ikke je greier å spå deg... du har nemelig det sammen nicket som jeg hadde da jeg prøvde på 1.mann.... så jeg får bare inn jul (da jeg ble gravid med sønnen vi har nå..) og jeg vet ikke om det er fordi du har samme nick som jeg hadde eller om jeg får det opp fra dine energier.... hehe;) du har nemlig også bursdag på nesten samme dag som meg... så det blir litt vankselig o tolke rett her...
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 17. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2009 hehe,søstera mi tror jeg er gravid nå og at jeg får i juletidene, så kan nok hende du har rett... Får du opp gutt eller jente? Så gøy at vi er ganske lik på nick og fødselsdato da..hehe:)
*SmurfeMamma* Skrevet 17. april 2009 #4 Skrevet 17. april 2009 jøss jeg skulle skrive juli... men ser jeg har skrevet jul... hehe, kanskje det er noe i jul da... tihi;) jeg får inn jente. selv om jeg har gutt..
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 17. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. april 2009 Hehe,så gøy:) Jeg skal teste på søndag eller mandag:) Har ikm 22-23.april...så da kommer jeg til å skrive til deg og fortelle resultatet:) synes det er litt gøy å kunne gi tilbakemelding når du er så snill å spå meg:) Er du inne på bli gravid debatten? Hvor vil du at jeg skal skrive til deg? Klem og tuuusen takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå