<3 Maren <3 Skrevet 12. mai 2009 #202 Skrevet 12. mai 2009 Jeg hadde bare tissa også, så sjekka at det kom fra skjeden. Så jeg ikke ble lurt av en hemoroide el noe andre ulumskheter :-)
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 12. mai 2009 #203 Skrevet 12. mai 2009 Jaja, da er det vel ei slags tante som er på besøk her... Blør ganske mye i forhold til hva jeg vanligvis gjør på dag nr.1... Hadde jo kanskje et lite håp om at det kunne vært en festeblødning, man vil jo tenke positivt på det meste! Tviler jo på at det er det. Fra å ha 27 dagers syklus, så er det i dag 24 dager.. Et lite sukk fra meg. Har ennå mer vondt i magen.. Bedre lykke neste gang! Er tross alt bare 2.pp så skal ikke klage. Håper på positivt svar fra dere andre. Lykke til jenter!
Lotta2010x2012 Skrevet 12. mai 2009 #204 Skrevet 12. mai 2009 æsj, det var synd! Bedre lykke neste gang! Den sitter nok snart=)
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 12. mai 2009 #205 Skrevet 12. mai 2009 Det var kjipt perle79.. Men da er det bare å stå på neste gang! Jeg tok en qr test nå istad.. De hadde ikke cb på apoteket.. Og den ble helt klart positiv! Er så lykkelig. Eksatisk morsomt å se en positiv test til, så nå er det nesten så jeg tror at jeg er gravid altså.. Tenker jeg hopper over på 1. tri likevel jeg så jeg kan klamre meg fast og ikke slippe! hihi. Velkommen etter dere andre og takk for meg! ))
malla85 Skrevet 12. mai 2009 #206 Skrevet 12. mai 2009 Gratulere så mye AnLin jo7 + spire!!!!!! klamre deg fast med alt du har, det hadde jeg gjort i dine sko
Lotta2010x2012 Skrevet 12. mai 2009 #207 Skrevet 12. mai 2009 ah, så koselig! Masse lykke til videre! Håper jeg kan følge etter i morgen=)
smilla73 Skrevet 12. mai 2009 #208 Skrevet 12. mai 2009 masse grattis til dere som har testa positivt. Kos dere og lykke til. Men for min egen del må jeg si: Jeg har absolutt ingen symptomer... hverken på TR eller noe annet, syntes jeg kjente litt trykk nede i magen, uggenhetsfølelse etc i helga, men nå: ingenting. Blir lange dager til fredag da jeg skal teste... spennende
Nanamor Skrevet 13. mai 2009 #209 Skrevet 13. mai 2009 Der kom TR to dager på overtid Nå er jeg så utrolig lei.. skal det aldri bli min tur!!!! Har bestilt legetime så nå skal jeg finne ut av hva som skjer her... noe er det hvertfall som ikke stemmer. Håper det går bedre for dere andre.
*nr4isommer* Skrevet 13. mai 2009 #210 Skrevet 13. mai 2009 I går var jeg HELT sikker på jeg var gravid, men i dag er jeg helt sikker på jeg ikke er det. tok en eltest som gr test for har bare en cb. men denne var negativ så er forberedt på en ny pp desverre:-(
*nr4isommer* Skrevet 13. mai 2009 #211 Skrevet 13. mai 2009 Har bestillt time hos GYN nå. Fikk komme til 28.mai:-) Og fikk dobbel time pga hun GYN som jeg fikk time hos hadde sin første dag på jobb... Så håper virkelig på en pergo kur om ikke annet, dette er 12 mnd uten prevansjon og som sagt over så er jeg sikker på at det ikke er klamret seg fast en spire denne pp heller:-(
Lotta2010x2012 Skrevet 13. mai 2009 #212 Skrevet 13. mai 2009 Tor den digitale testen i dag, og der sto det jaggu Gravid! Ble så utrolig glad, og jeg skalv lenge etterpå, hehe:P Endelig!! Nå er det bare å krysse fingrene å håpe det spirer og gror i 9 måneder fremover:D Var hos legen i dag for å få bekreftet graviditeten og så fikk jeg aventende sykemelding til bedriften bestemmer seg for å sende meg hjem eller finne noe annet jeg kan jobbe med;) Meg er GRAVID:D Lykke til alle sammen, og nå kan faktisk jeg sende dere babystøv, så sender masse, masse babystøv, hihi=) Prins07: er jo håp så lenge tr ikke har dukket opp. Håper det klaffer for dere snart, det hadde dere fortjent etter en så lang prøve tid!
Lotta2010x2012 Skrevet 13. mai 2009 #213 Skrevet 13. mai 2009 Nanemor: samme til deg, håper virkelig dere får det til snart, det hadde dere fortjent!=)
lilleepus Skrevet 13. mai 2009 #214 Skrevet 13. mai 2009 Jeg har bestilt de billigstrimlene. Vet ikke helt hva jeg skal synes om dem.. Tok en test rundt EL og det var to veldig utydelig streker. Tok en til dagen etter og den var like dann.. Vet ikke helt hva jeg skal tro jeg ..
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 13. mai 2009 #215 Skrevet 13. mai 2009 GRATULERER SÅ MYE JENTER!!!!! Satser på at vi andre kommer neste mnd
lykkelig3barnsmor<3 Skrevet 13. mai 2009 #216 Skrevet 13. mai 2009 Kosli for dere som er gravide,gratulere:-)) æ fekk mens på mandagen...vår 5 pp no..krysse fengran for den herre mnd:-)
Wishes* Skrevet 14. mai 2009 #217 Skrevet 14. mai 2009 GRATULERER til alle dere som er blitt gravide:-) Men jeg lurer på en ting: Hvor lenge før IKM eller etter DPO testet dere positivt??
Cybele Skrevet 14. mai 2009 #218 Skrevet 14. mai 2009 tantebesøk i dag. egentlig helt greit=) nå er det eksamenskonsing i to uker, ogf regner med el kommer rett etter at eksamen er ferdig=D GRATULERER til dere gravide, vi kommer etter;)
MissG Skrevet 14. mai 2009 #219 Skrevet 14. mai 2009 TR kom nå nettopp : ( Ingen grunn til panikk etter kun 2 pp vil jeg tro, men er så innnnnmariiiiiii utålmodig av meg. Kan vel ha noe å gjøre med at jeg har vært klar for å begynne å prøve i ca 1 år, mens samboeren ikke har vært fullt så klar (angrer litt på at jeg ikke slutta på pilla litt før, for å få den skikkelig ut av kroppen, men men). Nå er vi iallefall i gang, og om noen få pp til så er jeg gravid (håper jeg). Gleder meg til fest i helga, skåler med alle som kan ; ) (litt moro må jo vi ikke-gravide få ha det også!!!) Gratulerer så mye til alle dere gravide, kos dere fremover!
*nr4isommer* Skrevet 14. mai 2009 #220 Skrevet 14. mai 2009 TR kom i går da jeg kom hjem fra jobb så er bare å vente på legetimen hos GYN 28.mai. Håper virkelig det blir en posetiv opplevelse... Og at hun kan hjelpe med noe...
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 14. mai 2009 #221 Skrevet 14. mai 2009 Så gøy!! Gratulerer så mye!!! Vi snakkes kanskje inne 1. tri, da!?
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 14. mai 2009 #222 Skrevet 14. mai 2009 Huffda.. særdeles dårlig plassering av det innlegget mitt over.. Var til Lotta87 5.pp.. Beklager om det ble oppfattet litt feil.. Lykke til i neste pp dere som ikke lyktes denne gang!!
smilla73 Skrevet 15. mai 2009 #223 Skrevet 15. mai 2009 Jaha jenter, jeg klarte altså å holde meg fra å teste helt til i dag (IKM) og det var ikke mye tvil om at den var positiv...!! Jeg jubler ikke helt ennå, for jeg har hatt flere sannsynlige kjemiske graviditeter og en SA, men positiv test er iallfall en forutsetning for at det skal gå bra... De neste par ukene blir tortur, til jeg ser om jeg er "ordentlig" gravid denne gangen. Skal til gynekolog i dag for å få resultat av hormonprøver fra meg og sædprøver fra samboer, men nå kan hun forhåpentlig drive gravidomsorg i stedet for infertilitetsutredning på meg framover... JIPPI!!
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 15. mai 2009 #224 Skrevet 15. mai 2009 smilla73:Gratulerer så mye!! Krysser fingrene for at dette går bra!!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 15. mai 2009 #225 Skrevet 15. mai 2009 Gratulera smilla73 og alle andre på tråden som har klart det!!!! Eg fekk neg test i dag..så...koffer i all verden måtte testen visa meg ein svaaaaake lyyys strek da?!?! Æsj æsj æsj...dårlig gjort...kjente tappen min e rimelig tante-klar og så...har vel egentlig sett for meg at det ikkje blir no positiv test denne helga..tror ikkje eg gidde å bruke penger på det eingang for å sei det sånn! Får bare venta og se...komme nok den forp*lte mensen..æssssj.. *MEGAFURT* Sånn ellers...ha ei fin helg! Hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå