Gå til innhold

SKRAVLETRÅD IKM UKE 20

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går testingen Lotta87 5.pp ??? jeg har testet med EL test i dag og den var veldig negativ. Men har jo ikke IKM før 16 mai så er jo noen dager igjen...

Har kjempe ømme pupper og iling i de, noe jeg ikke har lagt merke til før... men kan jo være jeg bare lærer meg å kjenne kroppen bedre nå som jeg tester el osv og at det er derfor jeg kjenner dette...

Slår EL testene tidligere ut enn gr testene???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det lurer jeg også på ang. eggløsningstester. Slår de ut tidligere enn gravitester? Og når på døgnet skal man teste med de? Fremdeles sånn i 16 tiden, eller skal man teste med morgenurinen?

Får kjøpe en CB test i morgen, har ikke hatt tid i dag..

Skrevet

Husk at en el test ikkje e positiv før teststreken e sterkere! Alt før det e egentlig ikkje noe å tenke på i sammenheng med å teste etter hcg. Må i tilfelle bli på morgenuring, da hcg er mest konsentrert..

Skrevet

Jeg testet med el test nå bare for å se liksom, men den var negativ..og jeg fikk jo en positiv graviditetstest i går.. Men det er fortsatt tidlig, er jo egentlig bare 11 dpo i dag, så kan ha en sammenheng.. Skal kjøpe med cb-tester i dag jeg også, og teste på nytt i morgen. Er litt vanskelig å tro det før en har sett flere positive tester, synes jeg.. :)

Skrevet

Hmm, nå har det komt noe TR-lignende greier her.. Får se utover dagen om det virkelig er tr.. Typisk :(

Skrevet

jeg testa nettopp knallblenda. tror ikm er i dag. slimet var for to uker og to dager siden. da takker jeg for meg denne perioden oog begynner å lse pensum i stede;)

Skrevet

testa negativ i dag jeg også.. har ikm i dag eller i morgen. hvis tr ikke er kommet til torsdag eller fredag så får jeg ta en ny test, men håpet er svært lite akkurat nå

Skrevet

eg har mista alle "symptomene" eg hadde.......bare litt magesug (sultfølelse) og tak nederst i magen når eg hosta.....pms....blæh...har jo 5 dager igjen te ikm da...off..nå føltes det plutselig veldig lite....vil ikkje veta heilt ennå asså!! Vil leve litt i håpet mitt.....litt jaffal....

Skrevet

Jeg skjønner virkelig ingenting!!!!! I dag er dag 14 dpo, og dag 30 i syklus. Ingen tr til morgen i dag, den er der alltid morgen dag 30.. Mens-smerter de to siste dagene, sterke og vondere enn vanlig! Jeg bruker aldri å ha det før mens, men første dagen i mens egentlig bare.. Og i går var jeg på åpning av en restaurant, en bursdag og en eksamensfeiring. Og tissa da selvfølgelig en del, men den ENE gangen jeg tissa var doen blodrød etterpå! Typ 30 knallrød bloddråper - uten slim! Og tenkte som så at tanta er kommet, men det var det av bløding!! Sånn blod som du får når du kutter deg i fingeren! Og sånn mens har ikke jeg altså, den bruker være ganske mørk og grumsete. Skjønner ikke noe i dag. Mulig at jeg fortsatt er litt full, at det er det som er problemet :-D Jeg er en late bloomer, men er det virkelig så at jeg skulle ha en festeblødning 13 dpo da????? Hm....

Skrevet

DYTT for registrering. Treigt system altså!!!

Skrevet

jeg testet også negativt.... med digitaltest...

litt trist, for det øker jo bare sannsynligheten for at vi ikke kommer til å få til dette på egenhånd... hadde håpet det jeg da :(

Skrevet

Så synd, da.. Åpner tråden her og leser det ene negative innlegget etter det andre.. :( Det var jo veldig synd. Jeg som ville ha dere alle med over på 1. tri.. Tør ikke å våge meg inn dit før denne uka vår er over iallefall.. Har null symptomer i dag, bare noe murring..så dere med ingen symptomer kan godt teste positivt altså.. :) Trøster dere litt og sier at så lenge TR ikke er her for fullt er det jo håp..sant..? :)

Skrevet

klart det er håp enda...men merker at optimismen ikke helt er tilstede. lurer på om jeg kanskje ikke har 28 dager syklus.. fikk mensen 12.mars, neste mens var 13.april. krysser selvfølgelig fingrene for at tr ikke kommer i løpet av uka.. men tester nok tidligst torsdag. er ikke en liten sygge engang på testen

Skrevet

..eg har mista alle "symptomene" mine eg...eller..altså...hm...vettkje heilt....hehe...eg og vil væmme på 1.trii!! (Gratulera så kjempemasse forresten AnLin!!!!!)

***sukk***

Skrevet

Da er jeg en dag over ikm og ingen tegn til at tanta skal komme :) Tenkte å kjøpe meg en test i løpet av dagen, så da får vi se. Synes det er på tide det blir min tur nå!!!!

Gratulerer til AnLin og lykke til dere andre som enda venter.... :o)

Skrevet

Lykke te du og!! Hold oss oppdatert!!! :D

Skrevet

Takk! Men leste det innlegget ditt der du har tatt en test og ser en tynn strek.. Det er jo det samme som meg det..! :) Ta en digital så har du svart på grått at du er gravid!! :)

Skrevet

Det var altså til Drømme xpp rett over her..hehe.. ikke alltid innleggene havner korrhelt korrekt.. :)

Skrevet

Hadde sinnssyke mens-smerter i går og overigår. Hadde egentlig innfunnet meg med at jeg er ikke gravid, testene er negative, og temp ikke steget. Så i går feiret jeg en bursdag og 6`er på eksamen (forbedrer karakterer til å komme inn på psyk.) Ihvertfall ble det skikkelig grisfylla. Hadde en ekstremt kort men blodig blødning i går, og ikke sett mer til tr. Nå er det nesten så jeg lurer på om jeg har hatt en ganske sen festeblødning..... Rart hvor fort det kan snu, kanskje egget venta på at jeg skulle kose meg, gi litt mer f... og slappe av :-D

Skrevet

blodig blødning? Flott norsk Maren :-D

Skrevet

Kan jeg bare spørre dere som har IKM i uke 20 om når dere hadde første dag i siste mens?

Jeg har de to forrige mnd hatt syklus på 28 og 40 dager, er nå på dag 33 i 3.pp. Ganske frustrerende, for vet jo ikke om jeg er gått over ikm eller om jeg bare (plutselig etter pilleslutt) har fått myyye lengre sykluser:(

Skrevet

Jeg hadde natt til 13.april. mnd. før det hadde jeg 12.mars...blir vel egentlig ikke helt 28 dette? Sitter å venter på å få tr, men har hatt murringer i ei uke nå i tillegg til kvalme og litt hvit utflod

Skrevet

<3 Maren <3 : Desverre kan alkohol utsette mensen :-| Har opplevd det sjøl og fått panikk!! Og ei venninne av meg gjekk alltid på byen hvis det ikkje passa med mensen...for då kom den noen dager seinere i stedenfor..gjerne ei uke..hehe...

Håpe jo for all del det bare va ein sånn hormonell blødning da (eller festeblødning)! Eller ein blodig ein :P Hehe...norsken din va råfin syns eg! :P Hehe..

Glad det ikkje bare e meg som e litt surrete i toppen for tia :P

Og grattis med 6'er på eksamen!!!!

Eg sjøl prøvde meg på ein test te, men visste jo det at det blei for utvanna nå :P hehe..men positivt sånt sett da så kom der ingen strek på den testen :) Så det tyde jo forsåvidt bra det når eg så at urinen va for lys...sitronvann som eg kalle det :P Hehe..

....også vente heilt te i mårå da...men!! Får eg strek i mårå, drar eg på apoteket og kjøpe ein digital!! Og tar den på morgenen på torsdag, så kan sambo få den når han komme hjem på kvelden.. holdt på å kaste opp her når eg så den der svaaaake strektingen...hehe..når eg skjønte det va faktisk ein strek og ikkje innbilning!! Hehehe...off asså... Men detta e gøy og da!! Uansett utfall, det må eg bare sei!! Alt dei går glipp av dei som får unger bare dei tenke tanken!! (e jo så klart driiitmisunnelig da men!! Må tenke positivt på egen situasjon heller!)

Skrevet

Ingen tr her enda ihvertfall, og mens smertene har forsovidt gitt seg. Har hatt halsbrann i to dager, og i dag hadde jeg sånn brennende stikk i den ene nippelen(vet ikke om det har noe å si men). Puppene er fortsatt ømme sånn dem er nåe tr skal komme... Testen i morres ble ultra svak etter 5-6 min. Tar en digital i morgen hvis ikke tanta har dukket opp til da=) Er skikkelig spent altså:D

Maren: Det er akkurat sånn jeg har det. Er på dag 32 i dag, og har 30 dager suklus(aldri no till med den), og så hadde jeg mens smerter dagen før tr skulle komme og dagen jeg skulle hatt tr. Nå ser det it til å ha roet seg... Blir spennende, lykke til!

Lykke til dere andre også, er alltid håp så lenge ikke tr har dukket opp=)

Skrevet

Jeg har litt trua, jeg har aldri hatt tullete mens on småblødninger. Jeg blør i tre dager, og ferdig med det. Aldri hverken mer eller mindre. Også var det liksom bare masse rødt friskt blod, ligna ikke mens i det hele tatt. Veldig lite slimete... Bruker ha ganske "mørk" mens... Og mens-smertene er borte i dag, mulig syklusen spiller meg et skikkelig puss nå. Det ville ikke ha vært noen overraskelse ihvertfall :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...