Gå til innhold

SKRAVLETRÅD IKM UKE 20

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

har ganske like symptomer som deg, men har ikke hatt blod på papiret. Har testet flere ganger, men alle ganger var negativ. Når jeg tenker tilbake på mine foregående svangerskap så testet jeg ved forventet mens og ikke før. tester nok tirsdag eller onsdag hvis ikke tr er kommet.

tror absolutt at det er sjanser for deg.. krysser fingrene.. syns det er litt rart med symptomene som kommer og går... blir nesten smårar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis med graviditet!!!!!!

Jeg har ikke sett noe mere blod, det var visst bare den lyserosa flekken i morges.Regner med tantemor kommer før eller siden, i morgen eller tirsdag, og at lille rosa bare var et forvarsel. Tafsa på tappen, noe jeg har gjort litt med veeeldig lite. Syns den er myk (ikke noe nesetipp nei) og åpen! Åpn tyder jo på tante myk tyder på ingenting. Kanskje den bare forbereder seg til å bli tante-hard. Neg el test nå i kveld.

Dette her er jo til å bli regelrett sprø av

Skrevet

Etter at jeg testet negativ med CB på fredag, så hår jeg faktisk fått opp håpe litt igjen denne pp;)

Testa med billig-strimmel i dag, og kunne skimte en strek, kunne ikke bestemme meg for at jeg så noe farge på streken eller om det bare var en skygge(synes selv det var litt farge der, men regna med det var fordi jeg så så veldig nøye etter og fordi jeg så gjerne ville at det skulle være det). Så på testen 2 timer senere, og svak men helt klart positiv. Vet jo at man ikke skal se på dem etter at det har gått mer enn 5 min, men får jo håpet litt opp da=) skal ta en quick respons i morgen tidlig(ikm dagen). Har også mens smerter i dag, særlig i korsryggen, pleier aldri og komme før mens dagen, så blir jo litt spennende:D

Skrevet

håper jo i det langste da.....

om TR kommer i løpet av uka går jeg inn i pp8.. har ikke lyst til det.... :(

Skrevet

blir nok tirsdag eller onsdag på meg... kjenner meg selv så godt at jeg nok ikke klarer å holde meg til onsdag... Men hvis tirsdagstesten er negatvi og tr ikke er kommet så blir det vel ny test på onsdag

Skrevet

Prøvde meg på en eggløsningstest nå, uten hell. LITT for tidlig og bør vel bruke en gravitest. Begeynner å bli litt desperat nå kjenner jeg. Har ikke tid å vente til fredag.. Åååååå

Skrevet

Ja, om det ikke skjer noe innen den tid skal jeg også det. Har IKM den dagen og "daddy-to-be" har bursdag. Hadde vært tidenes bursdagsgave! Han er jo såå ivrig. Han har ikke barn fra før, jeg har to ;-)

Jeg er fryktelig usikker på symptomer her nå. Fra et par dager etter EL og frem til for et par dager siden hadde jeg skikkelig murring i magen, men nå har det gitt seg litt. Syns brystvortene er litt mer følsomme enn de pleier, og de siste par-tre dagene har jeg vært ganske trøtt. Er første pp etter lang tid med p-pille, så er litt usikker på hvordan "hormonfrie" sykluser kjennes ut.

Kjenner ellers at jeg er litt ambivalent i forhold til hele prøvegreiene, etter mange år med prøving og feiling mellom de to jeg har fra før. Ble så fryktelig lei den gangen, og kjenner at det ikke er langt unna å være der igjen selv om vi nå bare er i 1. pp. Krysser fingrene på at det klaffer på første forsøk ;-)

Skrevet

Er så kjekt med denne tråden. er jo sååå mangen som skriver. Er jo underholdninge i laaaaaang tid på kvelden når mannen i huset ser fotball...så takk jenter, takk for dere også skriver her om alt og ingenting;-)

Som jeg har fortalt tidligere har jeg jo to barn, en på 2 og en som blir 1 år 18. mai.... Må bare få skryte for hun yngste har lært seg å gå i dag*STOLT*

Kjenner iling i brystvortene i dag. Kjenner det igjen fra de to andre svangerskapene. Men hadde negativ EL test i går så ble litt skuffet. Har ikke IKM før 16.mai så er jo litt håp enda:-) håper håper håper...

Men som dere alle andre så leter vi jo etter disse symtomene så ikke rart de dukker opp... hehe

Skrevet

blir nok tirsdag eller onsdag på meg... kjenner meg selv så godt at jeg nok ikke klarer å holde meg til onsdag... Men hvis tirsdagstesten er negatvi og tr ikke er kommet så blir det vel ny test på onsdag

Skrevet

Eg og har hatt ilning i brystvortene i dag....wohoo!! Eg tror fremdeles på alt!! :P

Skrevet

God morgen, jenter.. gjett hva jeg gjorde i går..? Jeg begikk en stor synd og plukket opp testen fra søplekassen..den jeg tok til morgen i går..og jeg skimtet en strek..! Ble selvfølgelig litt vantro, men begynte å tenke..hva om..? Sov veldig dårlig i natt og mannen min mente jeg skulle ta den digitale testen i dag..og der stod det utrolig nok pregnant! :) Har nemlig en test igjen fra de jeg kjøpte i London, da jeg var der..hehe.. Tror det nesten ikke helt og tempen sank litt i dag.... så henger nok her med dere en stund til. Gikk jo galt sist, så vi får se... Krysser fingrene for alle dere andre og drysser ekte babystøv på dere! XXXXXXXXXXXXX

Skrevet

Gratulerer så mye med positiv test!

Jeg tok en til morran i dag, men kunne bare skimte en strek etter 5 min, var ikke sikker på om det var skygge, men etter 10 min så var det kommet litt farge der. Skal ha mens i dag, men fortsatt ikke fått noe, merkelig, for har hatt mens smerter i 2 dager nå, det har jeg ikke hatt før, får det så og si samtidig som jeg begynner å blø, pluss at jeg begynner alltid å blø når jeg står opp, ihvertfall ikke senere enn kl128hehe, ganske så stabil syklus ja). Fikk en sånn test i går også, men da testet jeg med billig-strimmel. Hmmm, lurer på hva det kan være, for hadde jeg vært gravid så ville vel testen vært klart sterkere i dag?? Nei, må nok bare vente og se.. Ømme brystvorter har jeg, men det kan jo være fordi tanta er på vei..

Skrevet

Lotta87 5.pp: synes du burde ta en digital test, jeg. :) Sånne skimtede streker kan jo virkelig være noe..! :)

Skrevet

hmmm... Kjøper en i ettermiddag hvis ikke tanta har dukket opp til da.

Er jo lov å håpe så lenge ho ikke kommer=)

Men synes det var litt rart at den så og si ikke var noe særlig sterkere i dag..

Kos deg masse med spiren din=)

Skrevet

GRATULERER SÅ MYE AnLin!!!!! Det har du virkelig fortjent :)

Jeg tok en gravitest fra billigtester i morges som selvfølgelig viste negativ.. Så på eggløsnigstesten fra i går kveld, den viste såvidt 2 streker..

Tok å klemte litt på brystvortene mine og der kom det ut litt vann (melk??). Dette var ikke mye, men har jo aldri hatt sånn før. Kanskje det bare er falske symptomer dette her.

Skal jo ikke ha IKM før fredag, så forsåvidt er det jo ennå litt tidlig å teste..

Skrevet

Takk! Sitter her på jobb i dag og bare suser.. Får virkelig ikke gjort mye.. Tenker og tenker og vil bare ta et lass med tester til.. Har vært vågal og endret på nicket mitt allerede, men kommer ikke til å føle meg sikker før det har gått en stund og jeg har sett en tre-fire positive tester til..hehe.. Og perle79: bare vent du skal se vi havner sammen på 1.tri! ;) Lykke til!

Skrevet

Ja satser på at vi sees der!

Hvilke tester er egentlig best? Kanskje jeg må ta turen til apoteket og kjøpe noen andre tester. Har kun de fra billigtester..

Skrevet

Jeg testet positivt med cb sin digital i dag, og tror de er ganske sensitive. Hadde valgt en cb over disse strimlene og stavene iallefall.. :)

Skrevet

Lotta87 5.pp:Nå er jo klokka over 12..begynt å blø enda..? :) Hvis ikke er det jo spennede, spennende! :)

Skrevet

Ja da skal jeg kjøpe en fra CB i dag og teste i morgen tidlig!! Dette er virkelig spennende. Tenk at du er gravid igjen! Man har bare så lyst å få det til. Har joaldri vært gravid, så har ingen ide om hvordan det er. Åååå gleder meg!

Skrevet

Så gøy! ja, det er fantastisk å gå gravid å kjenne den lille bevege seg.. Helt utrolig privilegium vi jenter får oppleve! :) Håper den sitter nå og at jeg får kose med magen igjen! :)

Skrevet

Ingen mens her, så nå begynner jeg jo å bli rimelig spent=)

Har en billig-strimmel og en QR, men lurer på om jeg skal dra å kjøpe en digital til som jeg kan ta hvis testen blir litt sterkere i morgen, man vet jo aldri:D

Men tror ikke dere at den testen i dag burde vært sterkere hvis det var noe?

Skrevet

Hei. Når jeg ventet minstemann her i huset fikk jeg bare en bitt liten strek et par dager over IKM. Hadde ikke tenkt tanken at jeg var gravid engang for vi hadde hvilemåned den mnd... (det er som de sier at det er da de sitter)

Men han er nå over året og en vilter krabat, så det er ikke sikkert at streken trenger å være så sterk. Test igjen i morgen eller om et par dager, og da helst om morgenen så skal du se at streken er sterkere..

Skrevet

Hihi, håpe, håpe:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...