Gå til innhold

SKRAVLETRÅD IKM UKE 20

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet med morgeurin 10 dpo her, med cb sin, den var kritthvit. Var ikke noe å synse på engang! Så tror nok ingen spire har satt seg. Nå gidder jeg ikke teste igjen før tr eventuelt ikke dukker opp på dagen sin...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Testet med CB digital, 12 dpo... Ikke Gravid stodet der gett... De testene er brutale syns jeg...

Skrevet

Æsj, ja ikke sant!? bedre å myse etter en strek enn å få det kastet slik rett i fleisen.. blææ.. Jeg har skikkelige murringer i dag , nesten som ved mensen, så synes det er litt lovende, men man vet jo aldri.. Skal vel prøve å ikke teste før mandag, tirsdag, men om det dukker opp en test eller to i posten nå i helgen, blir den nok brukt.. Bare sånn for å se liksom..hehe.. :)

Skrevet

Synes det var brutalt at den kunne være så kritthvit også, men IKKE gravid tror jeg ikke at jeg hadde orket å lest! Vært veldig artig å lest GRAVID, men da tar jeg en sånn når jeg først vet jeg er gravid, viser til kjæresten. Damen på apoteket tok først etter en digital test til meg: "nei nei nei, ikke en sånn!!"

Skrevet

hehe..ja, jeg tror de nok er best å bruke til å bekrefte en svak strek.. Er litt hyggeligere med GRAVID i ruta liksom. :)

Skrevet

Eg har prøvd den der digitale ein gang eg og...fysj da...men då ville eg ikkje være gravid da..hehehe...så då fekk eg jo det svaret eg egetnlig ville ha..då...men..ikkje pokker om eg tar ein sånn nå!! Nei...kjekkere med strimler og sitte å myyyse om der kaaaanskjeee e ein svaaaaak strek der....herligheten kor rar en blir av å prøve...

Skrevet

man blir jo koko...

Men hvordan er det med symtomer hos dere? skrev litt om mine symtomer like over her...

Skrevet

Eg vett ikkje heilt om eg har murringer eller e dårlig i magen..hehehe...men i såfall har eg vært jææskla lenge dårlig i magen uten å gå på do! Så..her håpe me :D:P

Våkna i dag tidlig av at det murra som F nedi der....så..lov å håpa...eg håpe veldig..hadde jo nesten en voldelig el i helga som var!

(har vel og vært borti dette med luft som du forklare...her lukte det av og til ekte vårlukt (for oss som bor litt på landet!!) Knis

Skrevet

Men er d slik at man kan teste 5 dager før IKM? Eller tar jeg helt feil? AnLin, du er jo en reser på dette her. Har fremdeles vondt i korsryggen og i magen. Veldig rart dette her..

Skrevet

I teorien så kan en det...men en må huske litt på det at ein evt neg. test ikkje e avgjørende så tidlig da!! (tok ein test i dag eg da..haha! Har jo så sykt "mensplager" her eg sitte atte...neg så klaaart da..hehehe...)

Magen min e heilt på jordet i dag..føles som om eg har mensen...og har så mye utflod at det nesten føles sånn og! Så eg har fått masse forhåpninger nå, te tross for at eg bare e 5 dpo...forsiktige murringer i går og i dag e det heilt villt..akkurat som om eg har mensen bortsett fra at eg ikkje har no "tak" nå...

Prøvde å innta sofaen på favorittmåten men det gjekk ikkje..klare ikkje ligga strekk ut på magen..då får eg krampetrekninger i magen/setemusklene og hoftene...akkurat sånn eg har det første par dagene når eg har mensen....nå e eg spent her :)

Skrevet

Har Ikm 14 mai... Vet ikke om jeg klarer å la være å teste imorgen eller søndag.. Er så spent :-) Noen flere?

Skrevet

Har ikm den 13. og testa neg i dag morrest. Nå tror jeg at jeg drøyer til dagen for ikm. Så dyre tester! Og var nedtur med neg i dag. Temperaturene mine ser heller ikke helt pos ut - så vært inne på FF og sett på gravid-charter som ligner min :-D Men føler symptomene er der, utrolig "weird" i nedre del av magen. Støl, øm, stikker litt. Ikke som mens-murringer heller.. Hm... Vente-tiden er lang!!

Skrevet

Jeg har ikm på tirsdag, har planlagt å teste på søndag.... har ikke hatt så mange symptomer i dag.. litt småkvalm og menssmerter samt ømme pupper, syns det går litt opp og ned med symptomer..

Skrevet
:) 10dpo er vel det tidligeste man kan forvente et resultat.. Men det hindrer jo selvfølgelig ikke meg i å teste før det..hehe..Fikk positiv test ca. 5 dager før ikm den første gangen, synes jeg å huske. :) Er spennende hver gang. :)
Skrevet

Det er nesten sånn at jeg vil teste nå, selv om det kommer til å bli negativt resultat.. Har IKM 16. mai, og det er jo en stund til. Har jo aldri testet før, så dette kan jo bli spennende. Føler seriøst nå at det er anderledes denne gangen enn tidligere. Spenner skikkelig i magen. Er en helt rar følelse..

Ååååå kan vi ikke hoppe over helga haha!! Riktig god helg jenter :)

Skrevet

Nei, fredag 15. mai er IKM, da har det gått 27 dager. Mulig jeg kan teste på søndag eller mandag. Og det er jo en mulighet for at jeg har en kortere syklus også. Nå ble jeg riktig glad her haha! Føler dette nesten er som et spill, LOTTO!!! Nå gleder jeg meg!

Men føler nesten på meg at jeg kommer til å måtte prøve i en evighet, at jeg er en av dem...

Skrevet

Jeg tenger masse babystøv nå! Hadde EL igår og treffende sex dagen før pluss igår. Tror vi traff "blink".....men jeg har stluttet å håpe for hardt. Har blitt skuffet så altfor mange ganger.....:-(

Skrevet

KLART du skal få masse babystøv!!!!! Alle her skal bli drysset med babystøv, det har vi alle fortjent :) Lykke til iris76, det er nok noe på gang inni magen di! Bare vent og se!

Skrevet

Enig i at dagene går litt sakte nå....Uff så kjedelig!

Jeg syns jeg har litt ømme pupper, men merker lite ellers...IKM på tirsdag.Tester vel mandag.

Håper bare vi får positive tester snart! Go helg til alle:)

Skrevet

tusen tusen takk!

Det er så godt å vite at jeg ikke er alene. At dere finnes der ute og at dere er så mange. Man føler jo ofte det motsatte! Men nå er det bare å smøre seg med tålmodighet....i laaaange 14 dager. Lykke til du også perle79 i neste uke;-)

Skrevet

Åååååå tusen tusen takk!!! Trenger det :)

Skrevet

Å..det e skikkelig livat i magen min..sto på butikken nettopp og det føltes ut som om eg sko rett og slett drite på meg eller blø igjennom eller no der eg sto..skyndta meg hjem..sette meg på do!? Jo..ka skjer?!? INGENTING! Haha...nesten litt deprimerende....E litt ekkelt å kjenne sånne ting heile tia...hadde el søndag så e jo i tidligste laget å kjenne noe da!!! Hvis ikkje det e festesmerter eg kjenne da...for menssmerter gjør meg dårlig i magen dei og..og det e ikkje mensen jaffal..har såpass kontroll på den tappen min..hehe.. off.....hate å venta..e jo over ei uke te ikm!! Herligheten daa...MEN! Hviiis det e festesmerter så betyr jo det at eg kan teste mandagen....jaja..får venta og seee ka som skjer...plutselig får eg tanta før eg ska og...vett aldri med kroppen min..

Gruuusomt å venta på tr! Og litt kjekt..e sånn...blissfully unaware eller noe sånn... hehe...går å småleke gravid formegsjøl om dagane..*rødme*

Men! Det kan eg neppe vær aleina om! :P

Dåkker da jenter?! Som har ikm litt nermare enn meg...noen symptomer?! Tror dåkker!? Noe nytt dåkker ikkje har kjent før!??!

Lure på om eg ska ta meg ei pils....satse på det e siste sjangs på leeeenge (og det e sååå tidlig etter el at om eg tar meg to pils så har det ingenting å sei overhodet! Alkoholen e laaangt vekke innen ein evt baby rekke å få "næring" fra meg....)

Herreguuud for noen lange innlegg eg skrive om dagane da... I'm soo SORRY!!

Skrevet

Jeg er så stolt av meg selv. Jeg motstod fristelsen til å teste i dag. :) Kan ha noe med det å gjøre at jeg bare har en digital test liggende, og synes det er litt kjipt med Not Pregnant i det vinduet, så drøyer.. Men hvis ikke jeg får mine staver eller cb`er i dag, kan det hende jeg kjøper en på butikken.. Tror nok jeg tester i morgen.. bare sånn for å prøve,liksom..hehe.. Vet jo egentlig at den er negativ, men det er nok en liten tvangsnevrose jeg har fått,,knis.. Kjenner noe veldig trykk i magen fremdeles, men er mer tvilende til graviditet nå egentlig.. Tror nok ikke det har klaffet denne gangen heller, men det er jo håp... :)

Skrevet

Var ikke linke flink som deg, og min var negativ. Nå er jeg tom for tester.... stikker vel en tur innom apoteket i dag og kjøper en ny pakke. men må vel vent e til tirsdag før jeg tester, håper jeg klarer det. har ikm tirsdag eller onsdag..burde ikke en test egentlig være positiv nå??

har skrevet et eget innlegg, trenger litt oppmuntring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...