Gå til innhold

SKRAVLETRÅD IKM UKE 20

Anbefalte innlegg

Skrevet

...noen blir faktisk lila på leppene.....dei der nede da, vel og merke :P

Men ja..nei..hm...tappen ska visst gå an åkjenne det på..men det innebære at du e rimelig kjent med syklus og kropp :-|

...noe eg ikkje kan påstå at eg e!!

Ååårh...syns me i alle fall kunne fått vite på et vis om egget va befrukta!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..

Er ny her, er 8 dpo nå, og mye mensmurringer og vondt i korsryggen, men sitter jo bare på ræ.. hele dagen og leser til eksamen, så kanskje ikke rart ryggen sier i fra, og den oppblåste og nervøse stressmagen lager mye merkelige murringer :-D Hvor tidlig kan vi teste?? Jeg tror jeg har ikm den tolvte..

Skrevet

hahaha, maren, du og jeg er i nøyaktig samme situasjon da=) sitter her og leser til eksamen mens jeg smugleser på bim innimellom. ryggen og ræva hyler og magen rumler. kaaan jo hende jeg trykke i meg litt vel mye godis når jeg henger her alene med selvmedlidenhet, hehe.

Skrevet

Ka dåkker studere te då?

Skrevet

studerer språk og litteratur på uib. fire feite ksamner i mai;/

Skrevet

Oææ...kan se for meg "feitheten" på dei eksamenene då ja!! Gudd løkk i allefall!! Hehe

Skrevet

Jeg har vært frisør i 8 år og tar nå alm. påbygg, hatt en eksamen, har 9 igjen :-P Men tenkte på et vis å fortsette å studere, søkt en hel masse fra høsten av :-)

Skrevet

Og PS Une: Kan ikke skryte på meg noen "bli gravid" diett nei for å si det sånn... :-D Kan like godt være en forstoppelse som trykker på, haha...

Skrevet

hmm joa.. Har ikm i beg neste uke.

Vet ikke om jeg tør håpe det er symptomer eller ei..

Men er mye trøtt, flyr på do å må tisse i ett sett, plutselig mye utflod igjen, og til morgenen i dag hadde jeg en merkelig følelse i magen..!?

Ikke vondt i brystene ennå da, pleier alltid ha det før mens hvertfall..

Så får bare vente å se:) Akkurat bestillt tester på billige-tester.no nå.

Så de har jeg vel i beg, av neste uke tenker jeg:)

*Tvitvi*

Skrevet

Hmm, så kanskje jeg "endelig" begynner å kjenne kroppen min, jeg også;-) Haha, etter to svangerskap er det jammen på tide! Så gjenstår det å se om spiren sitter denne gangen, da:)

Skrevet

Jeg har ikm til mandag. Har kjent litt stikking ved boksekanten i dag, men tviler på at det har noe å si. Samboeren jobber 8 timer unna denne uka, og hadde vært sååå gøy og hatt en kjempe nyhet når jeg henter han på flyplassen på fredag=)

Jeg skal ta en test på fredag, noen flere som blir med på fredags-testing?? =)

Lykke til alle sammen denne pp!!

Skrevet

Når har dere ikm?

Jeg har 13.... altså en uke, klarer nesten ikke venteeeee!

Skrevet

Eg har ikkje ikm før 17.maaii!!! Aiaiai....!!! Det e så kjipt å ha ikm på ein søndag! Hihi... så blir vel ikkje no test sånn egentlig med det førsta...ska prøva ein el test i mårå..fekk positiv eltest i dagmorges :-| Trallalalaaaaaa...ære være kvinnekroppen! Må den forbli et mysterium!

Skrevet

Jeg har ikm 15. mai og kommer definitvt til å teste leenge før det.. Er testoman og har nok ikke tenkt til å forbedre meg med det første.. ;) Planen er å holde ut til tirsdag før jeg tester, for det er selvsagt idioti å teste før det, men... :)

Testet med El-test i går og den var helt negativ, så det trykket jeg kjente i magen i går var ihvertfall ikke el..heldigvis får en nesten si.. :)

Ellers har jeg kjent litt spenn i puppene, noe som ikke er helt vanlig, men ved første graviditet så hadde jeg null symptomer, så det har nok ingenting å si.. Ellers hadde jeg en merkelig temp dipp 3 dpo noe som jeg selv godt synes kan forklares som en "festedipp" ;)... men når jeg leser om at det ikke er vanlig før 7-12 dpo blir jeg deppa igjen.. :) Men satser på at jeg er av de sjeldne der egget fester seg tidlig, tidlig..høhøh.. optimist, ja.. fnis..:)

Skrevet

..forresten..det er iriterende enkelt å bestille tester på nettet.. Vips så har jeg bestilt enda noen graviditetstester, gitt..:) Jeg er definitivt testoman og i behov av rehabilitering.. hihi..

Skrevet

da tok jeg gravtest og det er faen meg det mest negative jeg har sett. blir like sjokkert hver gang over at en test kan være sååå hvit. hehehe. jaja

Skrevet

Så kjipt, da.. :( men litt godt å vite at vi er flere testere her. :) Prøv igjen litt senere. Skal krysse fingrene for oss jeg! :)

Skrevet

er bare 9po. men innbiller meg liksom at om man tester negativ nå, så er det negativt. testet positivt før ikm sist jeg var gravid=/ ikke hørt om noen som nester negativt 9dop og positivt 14dpo. akk

Skrevet

Whoops...måkje tråden vår forsvinna igjen nå! :D

Skrevet

Da blir det nytt pp på meg, spotting i dag. Huff- det var da MÅTE på så lang tid dette skulle taaaaaaaaaaaaaaaaaa...

LYKKE til dere andre :) :)

Skrevet

Hva betyr dop?

Jeg hadde tre dagen med posetiv EL og sex på alle dagene den var posetiv OG samme dag den ble negativ men ikke etter den var blitt negativ slik mangen mener man bør ha. Men håper det klaffet uansett.

Vi prøver på nr 3. Han en gutt som akkurat fyllte 2 og en jente som fyller 1 år 18. Mai. Ville egentlig atd et ikke skulle bli så stor avstand som det blir nå mellom 2 og 3 men slik er det. Kan jo ikke klage for har jo allerede 2 tette...

Men tilbake til annet: denne pp har jeg brukt solvipect hostesaft og håper det har hjulpet.

Føler meg ikke gravid. Men prumper så FRYKTELIG mye!!! og har gjort det i ca 3-4 dager nå. ÆSJ! Det lukter ikke noe godt.(beklager detalj) Noen andre som har det slik???

Ellers så er jeg veldig trøtt, men kan være for jeg jobber på småbarnsavd i bhg og har to små hjemme også.

Akkurat når jeg sitter her å skriver kjenner jeg litt nede i korsryggen men det er sikkert for jeg sitter i myk sofa...

Er også testoman, men tenkte å vente til IKM for har bare 2 CB tester og gidd ikke bruke de og igjen bli sluffa med blenda hvit test..

Ville bare fortelle hvordan jeg hard et om dagene...

Lykke til til oss alle;-)

Skrevet

dop er jeg litt usikker på ;P, men dpo er days past ovulation. :) Ikke så greit å henge med på alle forkortelser her. Høres ut som om du har litt å gjøre med en 2-åring og 1-åring i hus. :) Så koselig. :)

Har ikke luft-problemer selv, men har hørt det kan være et symptom- men du er vel ganske dreven på graviditetssymtpomer du som har to..?? :)

Jeg sitter her og kjenner på ekstraslag på hjertet. Tror nok jeg har drukket for mye koffein i dag. Prøver å trappe ned litt, men er så godt med kaffe med melk i på jobben, synes jeg. Har ikke kjent noe mer spenn i puppene, men noe trykk nederst i livmor-området kan jeg nok skryte på meg.. Dagene går fort, men samtidig veeeeldig sakte... Aner ikke hvordan jeg skal holde ute til neste uke med å teste....!

Skrevet

Eg som ikkje har ikm før 17 maii daaa..off..blir lenge å venta!! Men symptomer..kjenne ikkje så mye eg ikkje har kjent før...egentlig..så det kan vær kaa som helst! Sist eg hadde masse symptomer så hadde eg UVI!! Så kroppen kan virkelig herja godt med en ja! Men..nå e det vel litt veeel tidlig for meg å kjenna noe særlig uansett da...haha...!!

Skrevet

Gud, nå begynner det virkelig snart å nærme seg testing her!!

Og føler jo jeg har masse symptomer på gang. Har vært skikkelig vond i korsryggen de 4 siste dagene. Og det kjennes ut som om jeg har gjort flere sit-ups (som jeg ikke har da..). Synes det er er veldig rar følelse jeg har i magen. Før har jeg bare kjent at det stikker litt der nede, men det er annerledes denne gang. Ellers kjenner jeg ingenting i pupper og er ikke trøtt, kvalm eller hva du skulle være..

Tror helt sikkert ikke at jeg er en av de 25% denne gang. Går derfor ikke å girer meg opp akkurat..

Men blir alltidså glad når jeg går inn på BIM, kan ikke være uten dere haha!

Hvor mange dager FØR ikm skal dere starte med testinga girls???

Skrevet

Eg tar nok første over helga tenke eg..hehe..ikm 17 mai da såå :-| (kjedelig å vær i slutten av uka!!!)

Men tror ikkje eg klare å la vær å teste heeeilt te neste helg igjen...hehe..greit med desse strimlene syns eg...hihi

..e ikkje testoman heller eg...haha!!

Over helga så e eg 8 dpo på mandagen...litt veeel tidlig da men..hehe..kjenne bare det skjer no med kroppen min denne syklusen..kan bare vær at det e pillene som endelig e utav systemet da..men..en gir jo ikkje opp håpet :

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...