veldig fødeklar Skrevet 15. mai 2009 #226 Skrevet 15. mai 2009 her skjer det heller ikke stort.... Trudde først jeg skulle hatt tr tirsdag/onsdag, men så regna jeg på talla og fant ut at den skulle komme i dag.. men ingenting skjer, har svidd av masse penger på graviditetstester, så nå får det være nok testing på ei stund. Hvis ingenting har hent før onsdag så får jeg prøve igjen da.. lykke til dere andre
Januar-nurk Skrevet 15. mai 2009 #227 Skrevet 15. mai 2009 Gravid!!! :-) Ventet IKM 12/5, testet 11/5 på dagen og fikk en svak strek. Testet hoslegen dagen etter og jammen sitter spiren der :-) Lykke til alle sammen. Håper dere også kommer over i 1 trimester snart :-). Ha en flott 17 mai!
Lotta2010x2012 Skrevet 16. mai 2009 #228 Skrevet 16. mai 2009 Hei jenter! Jeg begynte å blø litt dagen etter jeg testet positivt, det gjorde jeg i går og litt i dag. Er ikke mye, men er litt redd for at jeg kommer til bake hit. På mandag får jeg svar på prøvene, så får vi se=)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 16. mai 2009 #229 Skrevet 16. mai 2009 Husk at det e mange som blør litt når den første mens egentlig sko ha vært! Krysse fingrene for deg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå