Carasnella Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Begynner med å drysse masse babystøv over hele denne tråden (har stjålet litt rundt om kring på de forskjellige trimestrene..hihi), slik at vi alle blir gravide denne pp'en!! Nå gidder jeg ikke vente lenger!! Har hatt en liten bim-pause siden jeg fikk mensen forrige måned. Ble så sur! Tenkte kanskje det hjalp denne pp'en hvis jeg ikke hang på bim dagen lang og tenkte på noe annet, men så kom helvetes tanta på besøk i går så da tenkte jeg samma F!! Blir jo ikke gravid enten jeg slapper av eller ikke, henger på bim/henger ikke på bim, så da kan jeg like godt nyte det gode selskap her inne mens jeg venter på et nytt mirakel:)
veldig fødeklar Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 trur det skal holde hardt for oss denne mnd. Hadde første dag av mens den 12. dvs el den 26. problemet er at gubben reiser bort den 20. så for oss er det bare mulig i teorien... men jeg kommer nok til å håpe likevel
Lotta2010x2012 Skrevet 18. april 2009 #4 Skrevet 18. april 2009 Ja, nå begynner jeg og å bli lei også.. Er bare i 5 pp nå, men tålmodighet eier jeg ikke, så synes det er sååå kjedelig å vente. Men krysser fingrene igjen denne pp, og håper virkelig den sitter denne pp! Da hadde jeg blitt såååååååå glad, hehe=) Lykke til dere andre også!
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 20. april 2009 #5 Skrevet 20. april 2009 Hei alle sammen! Da får jeg kaste meg inn her i denne skravletråden. Satser virkelig på noe i uke 20 Bestilte akkurat eggløsningstester fra billige-tester.no, noen som bruker disse strimlene og er fornøyd? Var i min 1.pp nettopp uten hell.. Så derfor får vi prøve å finne ut når en evnt. har eggløsning. Ønsker dere alle sammen lykke til denne gangen, og takk for babystøv Mamadona!!! Perle79 2.pp
mossik,en med tut og to jenter Skrevet 20. april 2009 #6 Skrevet 20. april 2009 Ja ja, da er vi igang med ny pp. Dette blir pp 3 etter MA i uke 12. Drit lei og håpet i det lengste at tanta ikke kom, men neida hun holder seg ikke borte hun vet dere. Fått veldig ustabil syklus etter MA, men satser på at vi treffer EL denne mnd og at det ikke blir flere pp nå. (men har fått prolaps i ryggen da, så vet ikke helt hvordan det går med prøving da.....)
gleder meg så ille, 5pp Skrevet 20. april 2009 #7 Skrevet 20. april 2009 Er er også i full gang med prøving...skal ha el denne uka,så det bare å krysse fingrene. Ønsker alle andtre også lykke til.
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 20. april 2009 #8 Skrevet 20. april 2009 Hei, hei. Takker for stjålet babystøv mamadona, det setter vi pris på. Tanta begynner å pakke sakene sine her, så ikm er sånn ca. rundt 15. mai. Hadde vært hyggelig med noe ekstra å smile for på 17. mai, da..! Vi er nå inne i vår 4. pp etter en SA i 11. uke tidlig i desember, så begynner å kjenne det litt vi også. Ønsker oss veldig et søsken til datteren vår på 21 mnd. Skal dere gjøre noe nytt denne pp`n? Våre tiltak er sex annenhver dag til en dag over el, opp med rumpa etter akten og evt. hostesaft om jeg finner ut av når den skal taes og hvilken.. hehe. Noen som vet?
Carasnella Skrevet 21. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 21. april 2009 Bare hyggelig jenter:) Med stjålet babystøv altså Får se om det har noen effekt da! Er i 5 pp vi da, etter en ma i fjor høst. Skjønner ikke at det skal være så vanskelig å bli gravid igjen!!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 21. april 2009 #10 Skrevet 21. april 2009 Eg tror egentlig eg havne på uke 21, men det va ingen skravletråder ennå, så då henge eg litt med dåkker Neste ikm blir søndag/mandag (uke 20/21)..så eg jukse bare litt!!! Hadde ingen feeling sist pp på noe graviditet, så va ikkje så forundra når tanta dukka opp ei uke for seint. Heldigvis!! 37 dagers syklus så e det bedre å vær negativt innstilt fra begynnelsen av gitt!! Men satse på litt kortere syklus denne pp'en da!! Må bare finne ut når eg har el...det ekje så lett når eg ikkje har regelmessige sykluser....hvis eg har el da?! Vet dåkker det?! Om en får mensen når en ikkje har el!??! (må rette på nicket mitt og nå......4/5 pp!)
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 22. april 2009 #11 Skrevet 22. april 2009 Klart du kan henge her Drømme. Dette er jo gull-ikm-tråden! Det er jo nemlig denne gangen vi blir gravide..! For det har jeg bestemt, så sånn er det.. Har du fått el-testene perle..? Jeg bestilte en drøss med strimler fra E-bay og var først ikke fornøyd så jeg gikk over til digital-testene fra CB. Men nå som det enda er flere strimler igjen bruker jeg de, og jeg har jo fått opp svar der og, så de funker nok. Bare jeg som synes det var så tydelig og fint med den digitale. Men merker jo på lommeboka at jeg har kjøpt noen..hehe. Skal være fornuftig og bruke strimlene denne gangen. For nå blir vi jo gravide, så da er det viktig å bruke de opp nemlig..hehe.. jadda..
malla85 Skrevet 22. april 2009 #12 Skrevet 22. april 2009 Når skal du teste for el? Er litt usikker på når jeg skal teste, har bomma helt de siste månedene. Er det dag 9 etter første mensdag når en har en 26 dagers syklus.
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 22. april 2009 #13 Skrevet 22. april 2009 Ved 26 dagers syklus har du vel el ca. ved dag 12 pluss/minus... Så da er det jo fornuftig å starte testing rundt dag 9. Jeg har litt forskjellig syklus, men pleier å starte rundt dag 10 uansett.. Vi hopper i høyet hele neste uke, så ofte vi orker (vet ikke helt hvor ofte det blir egentlig, men..), så håper vi det ordner seg..
annikken27 <3 Fødeklar <3 Skrevet 23. april 2009 #14 Skrevet 23. april 2009 Hei alle sammen! Her kommer jeg tuslende fra ikm uke 18, etter å ha fått tr en uke FØR tiden....Går nå inn i 5 pp uten å helt vite hvor lang syklus jeg kan påberegne. Hadde første syklus på 33 dager, gravid og mistet i sa, syklus 25 dager, syklus 33 dager og nå syklus på 25 dager igjen....Hva er det som skjer da? Jeg sluttet på p-pillen i desember, så vet jo at det kan være litt tull men blir ikke helt klok på dette altså:-/ Nå skal jeg slutte å syte, og satse på at denne pp gir meg en liten spire..tar utgangspunkt i at jeg får en syklus på 25 dager igjen, så får vi se. Ha en fin dag alle sammen:o)
mami78 Skrevet 23. april 2009 #15 Skrevet 23. april 2009 Godt å se at dere er fulle av håp!Jeg blir med her:) Har vel IKM tirsdag i uke 20. Litt ustabile sykluser, og har hatt 3 MA i løpet av 2 år, så nå må vel nr.3 snart sitte...Skal starte med EL tester i helga. Synes de billig testene er fine. Viste EL hos meg i alle fall...Lykke til allesammen!
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 23. april 2009 #16 Skrevet 23. april 2009 Jeg ble bare så overrasket over at de eggløsningstestene kom SÅ fort i posten. Bestilte de på mandag, og vips, på onsdag lå de i postkassen! Tenkte jeg skulle starte nå i helgen. Har lest bruksanvisningen flere ganger nå. Tror jeg er litt desperat her haha! Så står også hostesafta klar til å tømmes! Føler tallet 20 er magisk, vi skal jo få 2010-babyer alle sammen!!! Tanta er ihvertfall over, så nå hopper vi i høyet folkens! En riktig flott helg til dere alle
annikken27 <3 Fødeklar <3 Skrevet 23. april 2009 #17 Skrevet 23. april 2009 Ja da har jeg bestilt el-tester på nett:o) Tenkte at det er verdt et forsøk, siden jeg ikke helt hvordan kroppen min er etter pilleslutt i desember..vil i hvertfall prøve å finne ut om jeg har el:o) også er det litt vanskelig pga syklusen min varierer mellom 25 og 33 dager!!! Kjenner jeg gleder meg til at mensen er over så jeg kan begynne med prøving og el-testing. Skulle jo helst ha vært gravid allerede, men ting tar vel litt tid når man har gått på pillen i mange år da.. Lykke til med prøvingen jenter:o) Håper vi kan rope HURRA! om en måneds tid, med positiv graviditetstest i hånda:-))))))
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 24. april 2009 #18 Skrevet 24. april 2009 Det er nok ikke alltid like lett med forskjellige sykluser annikken25. Men du får bare prøve deg fram. Jeg har mellom 24-27 dager selv. Helfigvis ikke den lengste syklusen! Synd for de som er oppe i 40 dager, de har liksom ikke så mange sjanser som oss andre.. MEN, det viktigste er jo å treffe blink! Vi får se om vi får til testingen denne gang! Leste en plass at man kanskje burde ha sex opptil flere ganger om dagen under eggløsninger og sånn ellers 1 gang daglig i vår fruktbare periode. Man kan jo kanskje bli litt sliten??
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 24. april 2009 #19 Skrevet 24. april 2009 Hææ.!? Flere ganger om dagen! Hjelpes.. Dærsken, det hadde vi bare i den perioden vi egentlig ikke var sammen sånn ca. for 10 år siden.. hehe. Var en periode i livet med mye drama og intriger, vet du, og når man ikke burde ha sex har man det jo selvfølgelig ekstra mye..hehe.. Vi får vel bare leke at vi ikke burde ha det vi da.. fnis.. Sier lykke til til resten og ønsker tips til å får det til så ofte!
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 24. april 2009 #20 Skrevet 24. april 2009 perle79: når og hvor mye hostesaft skal du ta? Tar i mot tips..
annikken27 <3 Fødeklar <3 Skrevet 24. april 2009 #21 Skrevet 24. april 2009 Perle79 Ja det er ikke så greit å forstå seg på kroppen noen ganger..Men er vel egentlig ikke så rart etter 10 år på piller, at det tar litt tid før kroppen er på rett kjøl:o) Har ikke prøvd el-tester før, men tenkte det var greit å se at jeg har el i hvertfall! Blir spennende å se hvordan det stemmer ifht symptomene. Kan vel bli litt sliten med så mye sex ja:o) hehehe..her i gården har vi sex når vi føler for det, noe som heldigvis er så å si hver dag:D Men her jobber sambo borte deler av måneden, og er usikker på om vi av den grunn kanskje går glipp av el?:/ Tiden vil vise, man får bare gjøre sitt beste og håpe at spiren sitter:o)
flikkiflakkaflikkflakk Skrevet 24. april 2009 #22 Skrevet 24. april 2009 Hei alle sammen! Jeg titter innom sånn mot midten av tredje prøveperiode. Håper så innmari en bebis nummer tre :-) Er vel snart noe eggløsning på gang her, så det er spennende tider framover! Lykke til alle sammen:)
Lotta2010x2012 Skrevet 26. april 2009 #23 Skrevet 26. april 2009 da har el vært, så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet. Kommer til å bli 14 Laaaaange dager:P
malla85 Skrevet 26. april 2009 #24 Skrevet 26. april 2009 Har testet siden torsdag, men har enda ikke fått positiv test.... Arg!
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 27. april 2009 #25 Skrevet 27. april 2009 Er litt usikker med den der hostesafta AnLin. Men har hørt at man skal starte sånn rett før man har eggløsning. En skje (eller en slurp fra flaska som jeg gjør!) 3 ganger daglig! Så bare sett i gang. Tok meg en sup til frokost i dag haha! Så får jeg ta dette her til eggløsningen er over. Litt rart at dette her skal hjelpe til der nede synes jeg?! Og Annikken25, du får late som du er vill og gal sånn som i gamle dager, så skal du se spiren er der! Denne uka blir spennende. Hadde sex i morges (min er litt mer keen på morgenen, mens jeg liker kvelden hmm..) Har testet negativt 2 ganger på eggløsningstestene, får se om det er noe i dag! Ha en toppers dag jenter! Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå