Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Lurer på om min test er negativ eller positiv... Dere som har tatt Clearbluetester (sånn med kryss) som var negative, kunne dere se en veldig, veldig svak, tynn, loddrett strek når dere vred på testen i forhold til lyset? - Eller var det overhodet ingenting å se loddrett uansett hvordan dere holdt testen? Jeg er så i tvil om min er negativ eller positiv... Vær så snill, svar meg!
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 veit ikke med negativt, men når min var positiv var det en syltynn strek der som lagde krysset.. måtte bli mange uker på vei før den streken ble like tykk som den andre.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 Strek er strek. Testen gir utslag på HCG, et hormon man bare produserer om man er gravid. Ta testen i morgenurin, da er HCG konsentrasjonen høyest. Om du tar den ut på dagen kan du ha drukket mye, dermed liten HCG konsentrasjon = liten/tynn strek. Om du ikke nylig har vært gravid og født, eller hatt en spontanabort er disse testene ganske sikre.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #4 Skrevet 17. april 2009 Du ser sporet der streken skal være- OM den er positiv- hvis du vrir pinnen i lyset ja. Men er det ingen farge på denne strekn skal testen være negativ!
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #5 Skrevet 17. april 2009 Nei, har ikke vært gravid på flere år, så hvis det er noe hcg i kroppen min, så er det nytt. Er så veldig, veldig i tvil om det er en strek eller ikke... Jeg ser jo en veldig tynn svak strek når jeg holder den 10 cm foran øynene, men på lengre avstand ser jeg kun en loddrett strek. Klarer ikke helt å ta inn at jeg kanskje er gravid, har gravidsymptomer, så føler at jeg er det, men bruker minipiller, så jeg burde ikke være det... Finnes det noen tester som er sikrere enn denne testen? HI
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #6 Skrevet 17. april 2009 Den svake streken jeg ser, er nok blå eller blågrå, men den er ikke midt på, men der jeg forestiller meg at venstre ytterkant ville vært hvis streken var like tykk som den vannrette streken. Jeg ser ikke dette sporet der streken skulle kommet. Husker jeg har sett det tidligere, at det på en måte var to blanke streker på hver side eller at testen hadde en litt annen struktur der hvor streken skulle komme. Mulig dette var en annen testtype eller at de har endret denne, for på testen nå ser jeg kun denne svake, svake, nesten usynlige streken. NÅ har jeg skikkelig vond i magen... HI
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #7 Skrevet 17. april 2009 Den eneste måten å bli sikker på er nok å teste morgenurinen i morgen med ny test. Bare på en dag burde du kunne være sikker pga HCG- økningen.
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 17. april 2009 #8 Skrevet 17. april 2009 test med CB digital så slipper du å tolke streker.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #9 Skrevet 17. april 2009 Tror nesten ikke jeg klarer å vente til i morgen. Er nemlig kvalm av skrekk nå, sitter og "samler opp", den må da bli like sterk som natturin når jeg ikke tisser på like mange timer? Jeg tisser "fast" ca kl. 04.00 hver natt, så min morgenurin er ca 3-4 timer gammel. Så at den var ganske lys, så tenker å prøve å få mørkere urin i løpet av dagen. Føler dette er helt latterlig, men jeg føler meg gravid, og er kanskje gravid, og nå må jeg vite!!! HI
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #10 Skrevet 17. april 2009 Skjønner jo nå at jeg burde kjøpt det, men tidligere har jeg alltid sett en strek når jeg har vært gravid, om enn svak, men likevel tydelig strek, og absolutt ingen strek når jeg ikke har vært gravid. Falt for den topakningen, da vet du, jeg stoler jo aldri på en test, så har alltid brukt to-tre tester, og da var det jo billigere å kjøpe topakning. Angrer nå... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå