Gå til innhold

Ultralyd i dag, og vi får en...

Anbefalte innlegg

...gutt! Så da blir det 4 brødre og en søster i denne familien! Min 3. prinsemann :o)

Så nå kan vi begynne å bestemme navn og kjøpe inn litt utstyr til han. Har gitt bort nesten absolutt alt etter guttene mine, så det blir som å begynne på nytt.

Fikk termin satt til 10/9, og da er det håp om igangsettelse i slutten av august.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139972057-ultralyd-i-dag-og-vi-f%C3%A5r-en/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det var ikke tvil hos oss heller, det kunne vi lett se selv.

Hadde jo et ørlite håp om en liten jente denne gangen, men er jo knallfornøyd uansett. Har jo to flotte gutter selv fra før og de ville jeg jo aldri vært foruten!

Så vi stålsetter oss før ny runde med Byggmester bob, Sabeltann, Spiderman og så videre!

Så kjekt!! Jeg skal på ul om en uke, og er veldig spent på om vi får se kjønnet. Har en liten følelse på gutt, men jeg tar nesten alltid feil når jeg tipper kjønn på venners babyer, så det blir vel jente!! He-he!! ;-) Morsomt å kunne begynne å kjøpe inn klær og diverse med jente- eller guttefarger, syns det blir litt kjedelig med alt det hvite og beige jeg....

Enig, har klart å holde meg i skinnet og har bare kjøpt 3 bodyer som er "nøytrale", men likevel flotte farger. Også kjøpte vi vogn, men den hadde blitt den samme uansett kjønn.

På vei fra jobben i dag skal jeg innom garnbutikken og finne meg et strikketøy til lille-prinsen. Et babyteppe eller kanskje et plagg? I alle fall skal det strikkes noen sokker til han :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...