Gå til innhold

Frokostkonseptet: Hvilke smaker er best?

Anbefalte innlegg

Hei!

Tenkte jeg skulle prøve dette opplegget, trenger å ta av 20 kg, og trenger virkelig litt mer energi om morgenen.

Men, har smakt et par sånne shaker for noen år siden, og det smakte veldig syntetisk og IKKE godt! Jeg brakk meg husker jeg.

Vet ikke om de smaker bedre nå til dags, eller om det var et annet merke...men er jo litt skeptisk til å betale dyre penger for noe jeg kanskje ikke liker.

Jeg klarer å spise sunt ellers, men mitt problem er søtsuget om kvelden.

Tips mottas med stor takk!

Ps Veietrådene er veldig motiverende :) Skal bli med på det jeg òg snart!

Fortsetter under...

Hei:)

Jeg har flere favoritter..hehe. Men liker best cappuccino, sjokolade og jordbær. Syns ingen av de smaker syntetisk:) Tropisk smaker litt syntetisk, men ikke de andre. Og man kan blande masse rart oppi av bær og frukter om man har tid. Jeg gjør ikke det ofte, for liker smakene såpass godt. Har smakt søstra mi sin shake da hun gikk på easylife, og den var så vondt!! Æsj. Ble veldig overrasket over hvor gode smakene til herbalife er:)

Lykke til med kiloene:)

Av de jeg har prøvd : Sjokolade, cappuccino, jordbær og tropisk syns jeg sjokoladen er best. Den smaker som sjokoladeis.

Tropisk smakte helt forferdelig, synes jeg.

Jordbæren var god men ble fort lei av den.

Cappuccino har en smak som jeg ikke helt blir enig med meg selv om den er god eller ikke. Den passer best til kaffe-mennesker. Er ikke noe glad i kaffe selv.

Ellers kan man jo blande 2 smaker, eller man kan ha frukt i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...