Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Siden sønnen vår bare er 1 år og noen måneder når minstemann kommer, trenger vi en vogn vi kan frakte dem begge rundt i.

Er det noen som har erfaring med søskenvogner eller tvillingvogner og kan anbefale en?

Den må jo ha plass en 'kurv' på ene siden mens det er sportsvogn på andre siden...

Takker for alle tips!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139971588-s%C3%B8skenvogntvillingvogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har kjøpt en titamium baby. husker ikke hvor jeg bestilte den, men det var på nett. Den er lik på begge sider og så har jeg en soft-bag oppi den ene delen. Jeg har forhørt meg litt rundt først, og det er viktig med svingbart fremhjul. denne vognen har 3 hjul. har prøvd den med storebror, og han trives i den, vet jo ikkje hvordan det blir når lillesøster skal ligge ved siden av, men det får jeg ta da...

Vognen var på salg, jo nå husker jeg, på toffeliten.no. var på salg da jeg bestilte den, 1999kr betalte jeg, vanlig pris er 2999kr....

Hei! Er i sammen situasjon som deg og vi har kjøpt en carena double swing(mener den het det). Har ikke tatt den i bruk enda men har prøvekjørt den og meget lett og behagelig å trille. Vi kjøpte til en hardbag som vi skal ha på den ene siden. Kunne velge hvilken side vi ville ha sittedele og hardbagen på. Den var på tilbud da jeg kjøte den og kostet 1999 + hardbagen i tillegg på 800 kr. Men kjøpte den i Sverige og hadde ganske bra kurs så ble veldig rimelig egentlig. Vet de har denne på babyshop, men ikke sikker på prisen der altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...